Första barnet - BF Mars 2014
Tack J3nnyy â¤ï¸
Tack J3nnyy â¤ï¸
Sirek, jag har BMI på över 30 :(
Sitter på Lanzarote nu och väntar på bussen till flygplatsen och inser att de är v 27 idag!
Magen har verkligen växt under den här veckan men de beror nog på all mat vi ätit (äter typ hela tiden vilket jag inte gör hemma) solen har dock svikit oss och vi har haft 2 soldagar :(
Ska läsa igenom allt när jag kommer hem!!
Någon som vet nåt om flowers??
Mango: jag har oxå bara lämnat urinprov vid inskrivning. Och blodprov (stick i fingret) gör vi varje gång men riktigt blod prov i armen har vi gjort oxå endast vid inskrivning!
Jag har haft svullna fötter i ca 8 veckor, vissa dagar kan jag inte gå upp från sängen :( nu är värre än någonsin :( och de skrämmer mig att vi har 13 veckor kvar innan bf
Pratat med bm idag och hon bokade in mig på läkartid 30 dec, hon tyckte sjukskrivning va de enda rätta för min del! Hoppas på sjukskrivning 100% från 1 jan - bebis kommer!
Hitta test fakta o
Barnvagnar
www.testfakta.se/foraldrar_barn/article91272.ece
Träffa läkaren idag på Mvc och han va så snäll, en äldre herre! Blev sjukskriven till 31/1-14 till och börja med och de känns som en stor börda lyft från mina axlar, nu kan jag vara hemma och vila upp min onda kropp och själ!