Vi har sex precis som vanligt (inte lika ofta men nästan) min man tyckte väl de va konstigt i början men har väl vant sig nu! Han brukar säga när vi myser att han gärna vill ha sex med sin gravida tjej. De låter kanske konstigt i era öron men när han säger och hur han säger är väldigt romantiskt och tändande för mig!
En annan fråga oxå väldigt privat och intimt, jag brukar raka mig där nere men nu sista tiden har de varit svårt eftersom man inte ser alls, de är en stor mage ivägen, brukat ni raka och har ni nå bra tips på hur man ska göra de lättare?
Sen va de nån som prata om julen,pynt och grejer! Under min barndom har min mamma alltid pyntat och grejat och verkligen gjort jul hemma från golv till tak, och de är verkligen minnen, men sen jag flytta hemifrån (10år sen) har jag knappt haft nå jul för jag tycker de vart så jobbigt med allt stök och grejer men nu när alla affärer börjat med julsaker i butikerna har jag fått nå konstigt sug av att göra så som min mamma och ha de mest juligaste och finaste hemmet på gatan (Haha bor på landet med svärfamiljen som grannar) men så tycker de är så sjukt! Har planerat vart alla saker ska stå, ska baka, göra egna julgrupper, pynta till första advent, köpt massa nya fina tomtar, pekat ut en gran jag ska ha (som finns i skogen hos min mamma) där i mitten ska även jag och min man åka till Lanzarote!
Vart kommer suget ifrån? Bebis kommer ändå inte se nåt av julen 2013! Haha konstigt är de iaf!