Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Jag har molande värk i magen och brösten är så ömma och svullna att dem värker när jag är still. kan knappt röra dem. :P hoppas de har ngt med äl o göra hih
På fre ska dom kolla dels den större så den växt till sig mer att de mindre inte gjort det. Han tyckte inte att de mindre såg ut att vara i så bra kvalité heller. Men sa ingen om slemhinnan, sett att många fått den kollad också. Hoppas på äl ny snart för vi åker på bröllopsresa på lördag:)
Bröllop är fantastiskt, det var världens bästa dag:) ja jag kollade också lite kul att se, man får mer förståelse då. Kör du äl stickor lr tempar så du vet om ngt hänt?
Tog ett äl test dör strecken nästan var lika starka nyss och hade flytningar idag. Skumt. Största ägget var ju bara 12 mm igår.
På dagens vul, dag 13, hade jag ett ägg på 16,3, beräknad äl om 3-4dagar, hoppas!
hur går de för dig Linnn89? :)
Hej zandra
Inget har hänt ännu, jag känner lite lite värk längst ner i ryggraden och det kändes en stund som om jag hade mensvärk MEN väldigt mild... Jag är på dag 33.. jag kommer att bli besviken denna månad också säkert..
Hur går det för dig då??? :)