• Geléhallon89

Pergotime, följas åt?

Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)

Den som väntar på något gott, väntar alltid förlänge?
  • Svar på tråden Pergotime, följas åt?
  • Geléhallon89

Tagit sista tabletten idag. Igår stack det som bara den i äggstockarna.  :)  linnn89, vilken dag är du på nu? :)

• linnn89

Dag 22 :) men vet inte om jag har fått äl kanske ... Jag väntar oxå på att få äl blödning :)... Vi håller tummarna

• Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-07-29 09:51:22 följande:
    Dag 22 :) men vet inte om jag har fått äl kanske ... Jag väntar oxå på att få äl blödning :)... Vi håller tummarna
    Okej, spännande :)  får man alltid älblödning med pergo? :)  
  • linnn89

Nej.. Jag tar metformin det är inte samma sak o beror inte på metformin att jag får äl blödning men jag har fått älblödning utan att veta om det. Vad dum jag var när jag hade älblödning (bara rosa flytningar ) gjorde inte det man ska göra :) utan tvärtom i typ 4 dagar...

• Trasan87

Hej alla!

Jag började med pergotime 15 juli. Är idag på dag 19 men fortfarande inte fått någon Äl.

Min läkare sa att jag borde få innan dag 20 men verkar ju inte riktigt stämma.  Någon som har ätit flera kurer som fått senare Äl?

Jag får också bara äta varanan månad.   Cool 

• flamingo

Vet du varför man bara får varann? Känns inget tidseffektivt alls... Får bli gi eller lchf där emellan så man kan få egen äl utan att månaderna bara går.

• Trasan87

Hon sa att det var för att med säkerhet veta att man inte var gravid för att man fick absolut inte äta pergo om man var gravid. Så då sa hon att det var bättre med varanan så att man vet säkert. Vet inte men man kan ju hoppas man har Äl ändå Cool Det kan ju hålla i sig en månad till!

• flamingo

Fast om man får mens så är man ju inte gravid. Om endast en äggblåsa växer den här gången så tror jag art jag kör pergotime nästa gång med, finns ju att köpa från utlandet.

• Trasan87

Jag tänkte det med, men det händer ju att man kan ha mens även fast man är gravid. Min barndomskompis mamma hade mens varje månad även fast hon var gravid med henne. Det tog ganska många månader innan hon förstod att hon var gravid.

• flamingo

Ok får köra grav test också då

Svar på tråden Pergotime, följas åt?