Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Linnn: Vilken dag är du på? Har du märkt av någon äl? jag hade också lång cykel innan, kanske blir mkt senare då än vad läkarn sa?
Trasan87 jag är på dag 25.. Jag vet inte om jag har haft äl eller inte :( har haft flytningar hit och dit som liknar äls flytningar men vet inte säkert... Jag har haft stickningar i ena äggstock och haft lite öma bröst och igår fick jag huvudvärk .... Har folsyra något med äl att göra??
Zandra vilken dag är du på?
Ok vi kör också varannan dag eller tredje dag.. Jag har aldrig testat med ältester :) det känns tröstande att höra det finns andra som jag ;). Ibland när jag hör att mina är gravida efter en eller månaders försök blir jag deprimerad och känns att bara jag som har svårt att skaffa barn.. Självklart blir jag glad för deras skull men samtidigt påminner de mig om mitt misslyckande.. Ingen vet i min släkt att jag pco jag har svårt att få barn..
Ja lycka till oss allihopa... Tänk om vi blir gravida denna månad?
Det vore ju fantastiskt:)
Känner igen känslan av att bli Bitter, avundsjuk och samtidigt glädjas för andra. Men vi får tänka att det först är nu med pergotime som vi har en verklig chans och börja se första försöker med pergotime som första försöker överhuvudtaget.
ja! nu ska vi bli på tjocken! hehe ^^