Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Jag tycker oxå det
Hur går det flickor? Jag tänkte bara kolla va ni tror om att jag va på vul den 5augusti och hade ju då två mogna ägg som skulle släppa närsom. Den 7 fick jag ömma bröst och haft de sedan dess. Kan det va så att jag hade äl då? Smsat min läkare för o se va proverna visade men spekulerar lite själv hehe :)
Hej zandra jag e på dag 38 nu mer vet jag inte hhhhh...
Jobbigt för dig att sitta o vänta på svar från din läkare. Jag är inte rätt person att spekulera om ägglossning för jag kan inte så mycket om det MEN en sak vet jag antingen är du GRAVID eller INTE gravid :) men det är fortfarande tidigt att veta ??!!
Hhhh undra när jag ska testa om jag nu hinner testa hhhh :) vi håller tummarna för varandra :)
Jag orkar inte vänta....o rädd att bli besviken som vanligt MEN vi får se
Oj zandra så konstigt?ska det göra så ont ? Det med bröstet kan oxå bero på hormonerna alltså pergo.. Om jag var skulle ha ring igen till läkaren.. att bli besviken det förstår verkligen hur det känns ,jag lider med dig .. Ring igen till gyn, du ska väl inte behöva vänta på läkaren OCKSÅ det räcker väl med det vi redan väntar på varje månad ;)
Då kanske du är gravid :)tänk
Zandra - håller tummarna
fick mens idag - att man kan bli så lycklig av det kan nu äntligen påbörja pergotime, 13 mån efter jag tog ut sprialen. Har kontaktat gyn för tidsbokning för VUL, väntar på svar... Äntligen!!!