• Geléhallon89

Pergotime, följas åt?

Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)

Den som väntar på något gott, väntar alltid förlänge?
  • Svar på tråden Pergotime, följas åt?
  • Geléhallon89
    kdbo skrev 2013-08-05 12:36:56 följande:
    Kul, grattis! När har du beräknad äl? Ska du ta blodprov för att konstatera äl?
    tack ^^, som läkarn sa "då vet vi att pergo fungerade iaf" Så stora som dem är så sa han att jag borde ha äl när som helst . jag har ingen koll alls själv. Aa på fredag ska jag dit och ta prover och på måndag :)
  • flamingo

Varför ska du ta prover både fre och mån?

• Geléhallon89
    kdbo skrev 2013-08-05 15:53:06 följande:
    Varför ska du ta prover både fre och mån?
    för o se stegringen i älen.  gjorde detta innan jag fick pergo med. man kan ju få en början till en äl men som inte tar ut sitt fullo.  lr hur jag nu ska skriva de. men du förstår nog ;P
  • Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-08-05 16:17:48 följande:
    Grattis att det fungerar o hoppas det blir bebis nu ;)
    Tack, ohja! nu har vi försökt länge nog! heh :) håller tummarna för er med :) 
    Jag vet dock inte när man har BIM när man äter dessa tab ;/ hur räknar ni? 
  • linnn89

Zandra ingen anning för min del :) är på dag 28 och bim brukar jag på 30-48

• Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-08-05 16:37:35 följande:
    Zandra ingen anning för min del :) är på dag 28 och bim brukar jag på 30-48
    okej, när vågar du testa? :P
  • linnn89

Haha du vet jag får ångest när det blir negativt och blir depremerad... Jag testar nog när jag är på dag 60 :D haha för jag lovar mig själv varje gång att jag inte ska testa nästa gång tills det är verkligen seeeent för att inte bli besviken igen MEN får se om jag håller det eller inte :) (brukar inte hålla det)

Du då???

• linnn89

Speciellt förra månaden då jag testade med Apotekets och det visade positiv ( jag grät av lyckan) sen blev jag ledsen ( provade andra test och alla visade neg)

• Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-08-05 16:57:44 följande:
    Speciellt förra månaden då jag testade med Apotekets och det visade positiv ( jag grät av lyckan) sen blev jag ledsen ( provade andra test och alla visade neg)
    haha jag är likadan men lyckas inte hålla mig endå och testar 100gånger innan mensen kommer typ xD . jag fick ett svagt förra månaden innan mensen kom och va säker på att jag va gravid för de va soppas starkt. så köpte apotekes test o då va de neg. -_-   så litar inte på stickor längre iaf. 

tycker inte du detta ser positivt ut? sparade bilden :P 

Svar på tråden Pergotime, följas åt?