TheTrader skrev 2013-08-04 13:53:49 följande:
Jag går inte heller igång på när en tjej sväljer. Jag har inget emot det men det är faktiskt en detalj som jag tycker är ganska oviktig.
Det viktigaste är att själva avsugningen är skön. Det är verkligen inte alla som gör det bra. Men de som gör det, jösses. Det är Guds gåva.
Förvisso är det så; skulle min make bestämma skulle han allra helst komma i mitt hår eller liknande bara för att det är drygt att få bort - alltså för att jävlas.
Jag hatar däremot att ta satsen i munnen utan att svälja, då smakar det verkligen beskt, salt och sött på en och samma gång. Sväljer jag det smakar det mest sött och trevligt :)
Nej, alla gör det inte bra - men det är SJUKT JÄVLA SVÅRT att göra det bra. Alla gillar verkligen olika - olika tempo, hårdhet, mycket eller lite saliv, hand eller ingen hand, olika djupt, leka eller inte leka med tungan, bla bla. Vissa karlar visar ingenting av vad de gillar heller vilket gör det än svårare att faktiskt göra en avsugning bra. Det tog ett helt år innan min karl på riktigt började berätta vad han tycker om (i ord eller "stön"), tidigare har jag fått lita till hur han spänner sig...