Bli slickad
Har pojkvän, men har ändå kännt och blir kåt av att tänka på att jag vill och vill bli slickad av en tjej ;) nån mer som vill och tänker så?
Har pojkvän, men har ändå kännt och blir kåt av att tänka på att jag vill och vill bli slickad av en tjej ;) nån mer som vill och tänker så?
Har upplevt det och vill vara med om det igen..
Ja, jag vill oxå testa att slicka och bli slickad av en kvinna. Tänder egentligen inte på kvinnor men detta fantiserar jag om och skulle gärna testa. Har en partner, men han är så generös att han utan tvekan unnar mig denna upplevelse, om jag får chansen. :)
Men, hur gör man för att hitta någon som vill prova?? Jag är ju rookie så det skulle ju helst vara en erfaren kvinna. :)
Slickade min tjej igår......
Efter mkt kyss, smek, kyss i nacken och bröst slick/smek.
Så gick jag ner, men undvek själva huvudattraktionen....
Kysste runt om i flera omgångar.
Sen tungan från rumpan upp i skåran mot klittan, rundade den...
Ner, sedan efter ngra gånger, spetsade tungan ordentligt och attackerade klittan, så att den "fick ge vika" och blev ordentligt stimulerad...
Sög in hela områdfet runt klittan sedan slickade jag henne med bibehållet sug.....
Hon stönade kved gned sig mot mig, när jag märkte att det var RIKTIGT nära slutade jag....
Retade henne, samma sak ngra ggr med olika scenarior, men samma resultat, hon nära orgasmen stod vid dörren och väntade...
Men jag tillät den ej...
Sedan, utan att hon skall veta vilken gång, så går jag hela väjgen, för in 2 fingrar i musen, upp, insidan av klittan, gpunkten.
1 Finger i stjärten, inte alla gånger, bara ibland, slumpvis, och då blir orgasmen för henne så mkt bättre.....
Även jag skulle vilja slicka en tjej men mest vill jag bli slickad och pullad av en tjej. Har varit med i en trekant där vi var två tjejer och en kille men den andra tjejen var väldigt passiv och blyg så jag var mest med killen och han fick liksom alternera mellan oss. hade det varit idag hade jag varit mer aktiv på tjejen själv och slickat henne. Får väl se om jag får nån chans att ha sex med bara en tjej nån dag. En dröm som blir starkare med åren.
Bettizzz13, visst vore det härligt att känna en naken kvinnokropp mot sin egen. Vill gärna smeka och kyssa en kvinna, känna hennes bröst och hud under mina händer.
Sockerkanel... Det hade varit härligt
B13, har du fått uppleva din dröm nån gång eller är det helt en dröm?