Bli slickad
Har pojkvän, men har ändå kännt och blir kåt av att tänka på att jag vill och vill bli slickad av en tjej ;) nån mer som vill och tänker så?
Har pojkvän, men har ändå kännt och blir kåt av att tänka på att jag vill och vill bli slickad av en tjej ;) nån mer som vill och tänker så?
Hade jag fått chansen hade jag gärna slickat någon, men helst av allt vill jag bli slickad!
Jag är liksom lite blyg och har inte kommit ut ur garderoben än så chansen för mig är ganska liten. Men jag skulle gärna gjort det, men helst av en erfaren tjej så hon kan lära mig ;)
Fan tjejer man blir ju helt galen av att läsa era inlägg. . Trevligt
Z02, du kan få knulla mig med strapon. ;)
Hade inte haft nåt emot att vara tre i sängen heller, tre tjejer eller två tjejer och en kille. Fredagsmys...
Sockerkanel: Det låter väldigt trevligt
Det låter härligt.. Jag blir jättesugen.. ;)
Men sen får du vända mig om så jag får se och känna dina bröst samtidigt som du tar mig... Fan blir mycket dildo onani av den här tråden... :)
Absolut sockerkanel.. ;) hade vart skönt att vara tre tjejer i sängen, så kan ja ta dig samtidigt som du slickar den andra...
Jag skulle också vilja vara med två flickor till. Se när de slickar varandras fittor, bröst och rumpor och få vara med med två fingrar inuti deras fittor samtidigt när vi kysser varandra alla tre. Jag vill bli slickad både fram och bak samtidigt av två flickor.