• Anonym (MittNamn)

Bli slickad

Har pojkvän, men har ändå kännt och blir kåt av att tänka på att jag vill och vill bli slickad av en tjej ;) nån mer som vill och tänker så?

• Svar på tråden Bli slickad
  • Bettizzzz13

Sockerkanel: Jag har upplevt att bli smekt men inte slickad.. Skulle vilja uppleva allt igen...

• sockerkanel

Ja jag med men det känns svårt att hitta nån som vill. Är inte ute så mkt så gå på gay-klubb för att hitta en tjej känns inte aktuellt.

• Zara02

Detta fantiserar jag om hela tiden.. Måste vara en underbar känsla att få känna en skön kvinnokropp mot sin och få känna hennes våta fitta mot min..

• Mobility

Klart man fantiserar om det här, både att ge och ta. Men för mig är det bara en fantasi, tror inte det kommer bli verklighet då jag är otroligt straight. Men jag kollar gärna på sån porr och tänker på det när jag onanerar ofta..,. Härligt!

• Unicorn666

Har varit med om det förr och skulle gärna uppleva det igen, men med familj känns det som att fittslickartiden är förbi för mig. Har massor av begär och fantasier som jag skulle vilja få utlopp för idag med en kvinna, som jag inte hade för 15 år sedan när jag hade min fittslickarperiod.

• Zara02

Men vad gjorde du då när du hade din fittslickarperiod?.. ;) var det mest att du var nyfiken och testade nån gång?

• Unicorn666

Det var mest bara på test och väldigt basic med kyssar, tungor och händer. Nu vill jag inkludera leksaker, rumpor, smisk, rimming och sådär.

Svar på tråden Bli slickad