• Anonym (MittNamn)

Bli slickad

Har pojkvän, men har ändå kännt och blir kåt av att tänka på att jag vill och vill bli slickad av en tjej ;) nån mer som vill och tänker så?

• Svar på tråden Bli slickad
  • Anonym (Uniflex)

Tror det är mer vanligt att en tjej vill prova tjejsex med slick och så än att män vill prova killsex med sug och runk.

Tanken finns att en tjej vet vad som är skönt och därför skulle utföra oralsex bättre än en kille. Har dock inte tänkt tanken på att en man skulle vara bättre på att suga kuk än en tjej heller. Kan det vara så?

• Zara02

Men du behöver väl inte analysera det.. Det är ju bara porrigt, kan det inte bara få vara så?.. :)

• Bettizzzz13
    Unicorn666 skrev 2013-10-16 10:16:35 följande:
    Det var mest bara på test och väldigt basic med kyssar, tungor och händer. Nu vill jag inkludera leksaker, rumpor, smisk, rimming och sådär.

låter skönt
  • Zara02

Eller hur, leksaker och lite andra grejer skulle jag med vilja prova.. ;)

• sockerkanel

Jag vill gärna prova dubbeldildo eller varför inte strapon. Fast bara att få smeka brösten, kyssa och pulla en tjej hade känts som en bra start. Sen vill jag ju gärna bli slickad, pullad och rimming ja tack.

• sockerkanel

Nej inte testat. Du får berätta hur det var sen. Inget kan ju ersätta en riktig tunga. ;)

• Zara02

Det låter trevligt. :) vill gärna höra om hur det är sen.. ;)

• Anonym (Bitte)
    Mobility skrev 2013-10-15 14:38:05 följande:
    Klart man fantiserar om det här, både att ge och ta. Men för mig är det bara en fantasi, tror inte det kommer bli verklighet då jag är otroligt straight. Men jag kollar gärna på sån porr och tänker på det när jag onanerar ofta..,. Härligt!
    Jag med. Tänker att en något äldre tjej förför mig, typ
  • Zara02

Tänker med att nån förför mig, och går ner på mig. Sen skulle jag vilja prova med strapon och knulla henne hårt bakifrån..

Svar på tråden Bli slickad