Bli slickad
Har pojkvän, men har ändå kännt och blir kåt av att tänka på att jag vill och vill bli slickad av en tjej ;) nån mer som vill och tänker så?
Har pojkvän, men har ändå kännt och blir kåt av att tänka på att jag vill och vill bli slickad av en tjej ;) nån mer som vill och tänker så?
Tror det är mer vanligt att en tjej vill prova tjejsex med slick och så än att män vill prova killsex med sug och runk.
Tanken finns att en tjej vet vad som är skönt och därför skulle utföra oralsex bättre än en kille. Har dock inte tänkt tanken på att en man skulle vara bättre på att suga kuk än en tjej heller. Kan det vara så?
Men du behöver väl inte analysera det.. Det är ju bara porrigt, kan det inte bara få vara så?.. :)
Eller hur, leksaker och lite andra grejer skulle jag med vilja prova.. ;)
Jag vill gärna prova dubbeldildo eller varför inte strapon. Fast bara att få smeka brösten, kyssa och pulla en tjej hade känts som en bra start. Sen vill jag ju gärna bli slickad, pullad och rimming ja tack.
En dubbeldildo är aldrig fel... Länge sen jag testade det sist nu, tyvärr. Har i väntan på få uppleva det igen köpt ett 'slick hjul' på www.dildoonline.se Någon som har testat det?
Nej inte testat. Du får berätta hur det var sen. Inget kan ju ersätta en riktig tunga. ;)
Det låter trevligt. :) vill gärna höra om hur det är sen.. ;)
Tänker med att nån förför mig, och går ner på mig. Sen skulle jag vilja prova med strapon och knulla henne hårt bakifrån..