• Anonym (MittNamn)

Bli slickad

Har pojkvän, men har ändå kännt och blir kåt av att tänka på att jag vill och vill bli slickad av en tjej ;) nån mer som vill och tänker så?

• Svar på tråden Bli slickad
  • Lever så
    P30 skrev 2013-10-31 18:40:37 följande:
    Jag har väl inte skrivit vilket kön som slickar bäst? Jag tror att de flesta slickar med tungan.

Det jag menar med välj en eller flera är att ibland har man tur och allt bara funkar. Ibland kan det behövas både fingerfärdighet, uthållighet, erfarenhet och stort intresse för att det skall bli bra.

Visst, ibland säger jag självklara saker, som att övning ger färdighet. Det skall ses som en kommentar till att någon tidigt i tråden trodde att bara för att hon själv hade fitta så skulle hon vara bättre än män som då normalt saknar egen sådan. Jag tror att träning och intresse, oavsett kön väger upp eget fittinnehav.

Jag försökte också hävda att det är mycket, mycket lättare att slicka en tjej som själv testat att slicka, då förstår hon utmaningen... 
    Är beredd att hålla med.. slicka fitta är fan ingen lek Flört jag har provat en gång och jösses vad mycket det var att hålla reda på... Snart kommer jag få prova att knulla min man med strapon och han har redan sågat mina höftrörelser.. Ja ibland är det bra att pröva någon annans skor för lite ödmjukhet FlörtSkål
    never a failure always a lesson
  • msf
    sweetieh skrev 2013-10-31 14:12:48 följande:
    Är hetro men skulle ändå vilja testa.. Det verkar mysigt ;) enda problemet är att jag inte har någon att testa med..

Jag är i samma sits vill också få testa att ha sex ned en tjej gärna tillsammans med min man men även själv Vill du
  • Theresiakram

Tjejsex är riktigt skönt.. Tänder även på när min sambo tar en annan tjej bakifrån samtidigt som hon slickar mig

Tyvärr är det svårt att hitta en tjej som är sugen på trekant där killen får va med på ett litet hörn

• carlf
    Theresiakram skrev 2013-11-19 20:42:18 följande:
    Tjejsex är riktigt skönt.. Tänder även på när min sambo tar en annan tjej bakifrån samtidigt som hon slickar mig
    Tyvärr är det svårt att hitta en tjej som är sugen på trekant där killen får va med på ett litet hörn
    Tror det är riktigt lätt att hitta en tjej som är med på det. ni ska bara inte planera allt i förväg utan bara se till så hon är bi. sen när alla är kåt så tror jag inte det finns någon bi tjej som inte skulle kunna tänka sig att bli påsatt och samtidigt få slicka fitta
  • Bettizzzz13
    Theresiakram skrev 2013-11-19 20:42:18 följande:

Jag kan tänka mig att ha tjejsex där killen är med på ett hörn
  • Bettizzzz13

Är just nu riktigt sugen på att bli slickad av en tjej

• carlf
    Bettizzzz13 skrev 2013-12-11 17:23:33 följande:
    Är just nu riktigt sugen på att bli slickad av en tjej
    jaha. varför. slickar en tjej så mycket bättre?
  • Invisibleme01

Jag tror inte att det är ovanligt.

Nu är jag inte född tjej men har gått på hormoner länge så det enda manliga som är kvar på mig är kuken.

Har varit med många sk (heterotjejer) vilket de nu uppenbarligen inte var eller är ;). Alla har och hade pojkvänner.

Vad jag hört så har de aldrig haft det så bra förr som med mig, ingen kille de har haft har kunnat mäta sig.

Men då har jag också ngn slags undermedveten känsla av vad som är skönt för henne och hur jag skall göra, det är väldigt viktigt att lägga märke till hur hon reagerar när du gör olika saker på henne, känna hennes kropp och lyssna på hennes andning etc. Och framförallt att vara uthållig och gilla det du gör, jag älskar att slicka så det är nog också en bidragande orsak då det märks ordentligt att jag gillar det.

Då kan hon slappna av mer.

De älskar också mitt långa hår och mina bröst m.m, jag behövde inte ens uppmana dom till att smeka eller suga på dom utan det kom bara av sig självt. Enligt dom är det helt underbart att få se en tjej därnere mellan benen som är len och härlig att ta på.

Ibland har det sina fördelar att ha lite av båda världar. Det har varit uppskattat av alla tjejer jag träffat :)

• Anonym (tjej27)

Jag vill så gärna vara med en erfaren kvinna. Har aldrig vart med en tjej men är så sugen.. Dock blyg!

Svar på tråden Bli slickad