Bli slickad
Har pojkvän, men har ändå kännt och blir kåt av att tänka på att jag vill och vill bli slickad av en tjej ;) nån mer som vill och tänker så?
Har pojkvän, men har ändå kännt och blir kåt av att tänka på att jag vill och vill bli slickad av en tjej ;) nån mer som vill och tänker så?
Tjejsex är riktigt skönt.. Tänder även på när min sambo tar en annan tjej bakifrån samtidigt som hon slickar mig
Tyvärr är det svårt att hitta en tjej som är sugen på trekant där killen får va med på ett litet hörn
är intresserad
Är just nu riktigt sugen på att bli slickad av en tjej
Jag tror inte att det är ovanligt.
Nu är jag inte född tjej men har gått på hormoner länge så det enda manliga som är kvar på mig är kuken.
Har varit med många sk (heterotjejer) vilket de nu uppenbarligen inte var eller är ;). Alla har och hade pojkvänner.
Vad jag hört så har de aldrig haft det så bra förr som med mig, ingen kille de har haft har kunnat mäta sig.
Men då har jag också ngn slags undermedveten känsla av vad som är skönt för henne och hur jag skall göra, det är väldigt viktigt att lägga märke till hur hon reagerar när du gör olika saker på henne, känna hennes kropp och lyssna på hennes andning etc. Och framförallt att vara uthållig och gilla det du gör, jag älskar att slicka så det är nog också en bidragande orsak då det märks ordentligt att jag gillar det.
Då kan hon slappna av mer.
De älskar också mitt långa hår och mina bröst m.m, jag behövde inte ens uppmana dom till att smeka eller suga på dom utan det kom bara av sig självt. Enligt dom är det helt underbart att få se en tjej därnere mellan benen som är len och härlig att ta på.
Ibland har det sina fördelar att ha lite av båda världar. Det har varit uppskattat av alla tjejer jag träffat :)
Jag vill så gärna vara med en erfaren kvinna. Har aldrig vart med en tjej men är så sugen.. Dock blyg!