• Anonym (MittNamn)

Bli slickad

Har pojkvän, men har ändå kännt och blir kåt av att tänka på att jag vill och vill bli slickad av en tjej ;) nån mer som vill och tänker så?

• Svar på tråden Bli slickad
  • Sugen01
    Anonym (tjej27) skrev 2013-12-21 03:21:32 följande:
    Jag vill så gärna vara med en erfaren kvinna. Har aldrig vart med en tjej men är så sugen.. Dock blyg!

Inte en bildligt väl utrustad man då
  • Anonym (tjej27)
    Sugen01 skrev 2013-12-21 07:25:02 följande:
    Inte en bildligt väl utrustad man då

Nja.. Då hade jag väl skrivit det?
  • Sugen01
    Anonym (tjej27) skrev 2013-12-21 08:29:59 följande:
    Nja.. Då hade jag väl skrivit det?

Jo visst.....vad görs då
  • Anonym (Flatan)
    sockerkanel skrev 2013-10-12 16:24:27 följande:

Ja jag med men det känns svårt att hitta nån som vill. Är inte ute så mkt så gå på gay-klubb för att hitta en tjej känns inte aktuellt.

Tro mig, de finns överallt
  • Eva006

Det är något helt extra att bli slickad av en tjej men för mig finns känslan mest i huvudet. Även att begrava huvudet mellan ett par kvinnoben och då gärna manen bakifrån. Men det skönaste är en kvinnlig 69 med menen som knullar oss samtidigt.

• Anonym (Tjej89)

Jag har också kille men har alltid velat prova tjejsex! Jag drömmer om att skicka en annan kvinna och att sen bli slickad. Mm

• Anonym (Lite erfaren)

Jag är en tjej på 22 och har kille.
    Jag får vara med andra tjejer för honom, vilket passar mig perfekt för sexuellt är jag intresserad av båda kön. 
    Jag har legat med tre tjejer och det är fantastiskt, hade gärna legat med många fler men det är svårt att ragga upp "ligg-tjej-kompisar" :p

• Anonym (Eva)

Är i och för sig nyfiken att prova tjejsex men kan inte tänka mig att en tjej kan slicka lika bra som den kille jag precis träffat. Han är ett geni på det och den förste som någonsin fått mig att skrika rakt ut av njutning. Det sätt hans tunga långsamt och försiktigt glider över mitt kön, runt klittan och sedan över klittan, ja det går inte att överträffa. Ställer nästan upp på vad som helst bara för att få uppleva detta. Ååååååh, blir galen bara av att tänka på det!!!!

Tjejsex är säkert speciellt men jag kan inte föreställa mig att det slår detta.

• Anonym (Alfahannen)
    Invisibleme01 skrev 2013-12-16 12:20:20 följande:

Jag tror inte att det är ovanligt.

Nu är jag inte född tjej men har gått på hormoner länge så det enda manliga som är kvar på mig är kuken.

Har varit med många sk (heterotjejer) vilket de nu uppenbarligen inte var eller är ;). Alla har och hade pojkvänner.

Vad jag hört så har de aldrig haft det så bra förr som med mig, ingen kille de har haft har kunnat mäta sig.

Men då har jag också ngn slags undermedveten känsla av vad som är skönt för henne och hur jag skall göra, det är väldigt viktigt att lägga märke till hur hon reagerar när du gör olika saker på henne, känna hennes kropp och lyssna på hennes andning etc. Och framförallt att vara uthållig och gilla det du gör, jag älskar att slicka så det är nog också en bidragande orsak då det märks ordentligt att jag gillar det.

Då kan hon slappna av mer.

De älskar också mitt långa hår och mina bröst m.m, jag behövde inte ens uppmana dom till att smeka eller suga på dom utan det kom bara av sig självt. Enligt dom är det helt underbart att få se en tjej därnere mellan benen som är len och härlig att ta på.

Ibland har det sina fördelar att ha lite av båda världar. Det har varit uppskattat av alla tjejer jag träffat :)

Fruktansvärd läsning, jag hoppas du kan få en bra psykolog och komma till rätta med de extrema sjuklikheter du beskriver.

Trådar som denna måste unga grabbar se för hur snett det kan gå om man väljer en dålig flickvän.
    Det är naturligtvis väldigt synd om tjejerna i denna tråd som tänder på onaturliga saker.
  • Anonym (F 29)

Har tänkt exakt samma sak ganska länge..För några månader sedan så fick jag totalt oväntat möjligheten att testa på riktigt. Jag funderade 10 sekunder och tänkte sen..Ah va fxn...Ingen behöver få reda på att det har hänt och jag slipper vara nyfiken mer...

Kan väl säga så här.....Shit va skönt det var..Helt otroligt..

problemet är bara det att idag känner jag mej helt förvirrad. ÄLSKAR män över allt annat...Men vill ha sex med tjejer...Fatta problem.

• Anonym (Nic)

Blir också kåt av tanken på att vara med tjejer, är hetero men vill både bli slickad av en tjej och slicka hennes fitta också, gärna medans en eller fler män tittar på och runkar:)

• Anonym (Doktorn)
    Anonym (Nic) skrev 2015-01-10 03:23:34 följande:

Blir också kåt av tanken på att vara med tjejer, är hetero men vill både bli slickad av en tjej och slicka hennes fitta också, gärna medans en eller fler män tittar på och runkar:)

Du är uppenbarligen i behov av hjälp. Det beteende du uppvisar är inte normalt utan du har någon form av pervers störning som du borde söka hjälp för.
  • Eva006

Ser inget problem med att vara "hetero" och gilla tjejsex. Jag är kär i min man men blir kåt av en massa olika saker som t.ex. tjejsex.

Och snälla mesersmittar. Börja inte förklara för mig vad heterosexuell betyder. Hål er till ämnet.

• Frökenfrykena
    Eva006 skrev 2015-01-11 02:29:34 följande:

Ser inget problem med att vara "hetero" och gilla tjejsex. Jag är kär i min man men blir kåt av en massa olika saker som t.ex. tjejsex.

Och snälla mesersmittar. Börja inte förklara för mig vad heterosexuell betyder. Hål er till ämnet.

Håller helt med! Jag och min man har ett underbart sexliv tillsammans men det innebär inte att jag inte gillar tjejsex, jag älskar det! Jag är bisexuell men föredrar att leva med en man (vilket inte är uteslutande ett sexuellt val såklart).
    Jag tror dessutom att vara duktig på att slicka är ingenting som tjejer eller killar per automatik är bättre på, har varit med grymma killar och grymma tjejer, mindre bra killar och mindre bra tjejer, handlar inte om kön.
  • IzaRiRi
    Givetvis är det skillnad av att bli slickad av en tjej! Den man tittar på har ju två bröst! Det är skillnaden! Inte känslan. Alla slickar olika och har olika tekniker... En tjej slickar inte bättre el sämre el snabbare el långsammare.
    Det är väl upp till den som blir slickad hur den vill ha det.
    Bästa sexet är ju när man vet om varandras fantasier och önskningar och förhoppningsvis uppfylla dessa önskemål.
    Sen om det är någon med bröst gör det inte annorlunda....
  • Frökenfrykena
    IzaRiRi skrev 2015-03-22 23:16:46 följande:
    Givetvis är det skillnad av att bli slickad av en tjej! Den man tittar på har ju två bröst! Det är skillnaden! Inte känslan. Alla slickar olika och har olika tekniker... En tjej slickar inte bättre el sämre el snabbare el långsammare.
    Det är väl upp till den som blir slickad hur den vill ha det.
    Bästa sexet är ju när man vet om varandras fantasier och önskningar och förhoppningsvis uppfylla dessa önskemål.
    Sen om det är någon med bröst gör det inte annorlunda....
    Håller helt med :)
  • Anonym (jodåsåatte)
    Anonym (Alfahannen) skrev 2014-11-17 14:59:02 följande:
    Fruktansvärd läsning, jag hoppas du kan få en bra psykolog och komma till rätta med de extrema sjuklikheter du beskriver.

Trådar som denna måste unga grabbar se för hur snett det kan gå om man väljer en dålig flickvän.
    Det är naturligtvis väldigt synd om tjejerna i denna tråd som tänder på onaturliga saker.
    Hoppas du själv kan inse hur sjuk DU är och att DU får hjälp!
Svar på tråden Bli slickad