• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Anonym (Mestre)
    PrinsessanLeia skrev 2013-11-30 20:05:22 följande:
    Äh jag tycker att alla bröst är bra utom de som ger bäraren fysiska besvär. Det tråkiga är att så många kvinnor inte tycker om sina bröst, vad killarna tycker är inte lika viktigt för det är inte för dem brösten finns till. Jag anser att vi bör vidga vår syn på bröst och vilka som anses fina för alla bröst är vackra och det behövs visas kvinnor med olika typer av kroppar som trivs med sin kropp i media. Själv är jag en nätt, okurvig filur med modell mindre bröst som tycker jag har en fantastiskt funktionell och proportionell kropp som liksom fixar allt jag bestämmer mig för fysiskt. Det sjukaste med det rådande bröstidealet är att berusade snubbar har ett behov att berätta för mig att jag har små bröst, jag är ledsen att behöva berätta för dem att jag faktiskt inte finns till för att uppfylla deras visuella behov. Omvänt finns det kvinnor med väldigt stora bröst som teäffar på snubbar som typ pratar med deras bröst utan att se dem i ansiktet, och dessa kvinnor blir också oftare sedda som mindre intelligenta och upplever att många inte lyssnarpå vad de har att säga. Vad gäller bröstens funktion så spelar det ingen roll för mina barn att de fått käka bröstmjölk från ett par mindre bröst, de är lika friska och var välnärda bebisar och det hade liksom ine varit någon skillnad om jag haft megatuttar. (Och kan man inte amma går det lika bra med ersättning :) )
    Varför inskränka sig till bröst? Alla människor är ju lika vackra. Hela människan. Halleluja!

Och ja, män som tittar på en kvinnobröst är svin. Och de som tar på dem, är något ännu värre.

Lesbianer som kollar bröst är däremot ädla.
  • Anonym (R)

Gillar små fasta bröst. Sen beror det ju på hur små. Handfulla bröst är sexigast Flört

• Rendez Vous
    Ecchi skrev 2013-11-30 18:38:56 följande:
    Samma här. 75 A och mina bröst har inte förändrats nästan någonting tros 40 år och ammat två barn. Är nöjd med dom men när jag yngre ville jag ha större. Ungdomlig osäkerhet.
    Det är en styrka att kunna acceptera sin kropp o kunna njuta av den
    Jag försöker oxå :)
  • Anonym (bröst)
    Rendez Vous skrev 2013-12-03 23:13:18 följande:
    Det är en styrka att kunna acceptera sin kropp o kunna njuta av den
    Jag försöker oxå :)
    Ja verkligen.Man måste ha ett riktigt bra  styrka i sig själv.
  • KDN
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-25 19:47:43 följande:
    Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
    Ja jag gör det ! Skrattande
  • Anonym (bröst)
    KDN skrev 2013-12-04 18:29:15 följande:
    Ja jag gör det ! Skrattande
  • PrinsessanLeia

Ja så kan man fundera om det var det jag skrev? Kanske var det inte det men eftersom du tror att alla som vänder sig mot objektifiering av kvinnokroppen är rabiata lesbiska feminister så lämnar vi diskussionen. Män och kvinnor ska respektera andra männiksor och man har ibgen rätt att kommetera någon annas kropp.

Anonym (Mestre) skrev 2013-12-02 17:34:08 följande:
    Varför inskränka sig till bröst? Alla människor är ju lika vackra. Hela människan. Halleluja! Och ja, män som tittar på en kvinnobröst är svin. Och de som tar på dem, är något ännu värre. Lesbianer som kollar bröst är däremot ädla.

• Ack Värmand

Älskar alla bröst, Bara jag får smeka, slicka och nypa lite..Sen om det är 75 A eller 90-DDD är egalt. En t-shirt eller linne med två styva bröstvårtorsom står ut är så grymt tändande för mig. Gillart

Föredrar äkta..

- Det är aldrig försent att ge upp -
  • Anonym (/)

Ja, det kan vara jättesexigt med en kvinna som nästan är platt. Hällre det än stora hängpattar.

Svar på tråden små bröst