• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Anders 386

Jag föredrar dom bröst som sitter på den jag tycker om...  Storleken är ointressant så länge det ligger inom det normala. Riktiga jättebröst är förstås inte speciellt snyggt..  

• Anonym (Mestre)
    Anders 386 skrev 2015-01-19 10:13:47 följande:

Jag föredrar dom bröst som sitter på den jag tycker om...  Storleken är ointressant så länge det ligger inom det normala. Riktiga jättebröst är förstås inte speciellt snyggt..  

Oftast är det väl så att folk inte är medvetna om vad de gillar, men att det ändå visar sig i valet av partner. Om en snubbe under livet har haft fem flickvänner, och säger att han inte har några speciella preferenser, men att det visar att samtliga dessa fem har haft en viss hårfärg och en viss byststorlek, så kan det knappast vara en slump.

En klassisk bild är att flickvänner tenderar att likna killens mamma i viss mån, och pojkvänner tenderar att likna tjejens pappa.

• PrinsessanLeia

Nej att du inte förstår något fattar jag.

Man kan uttrycka preferenser men då ska man göra det utan att trycka ned andra som inte motsvarar de preferenserna. Vanligt folkvett m a o. Vad gäller vår syn på kroppar råder det en extremt snedvriden mediabild där det egentlgen inte finns någon som uppfyller kraven, inte ens fotomodellerna själva eftersom de retuscheras.

Jag kan gå in i en av de fjortontusen kukmätardiskussionstrådarna på detta forum och skriva att den perfekta kuken ska vara exakt 15,5 cm lång, ha en omkrets på 14 cm och vara böjd fem grader åt vänster och att alla andra kukar inte duger. Eller så väljer jag ett annat angreppssätt. Vad tror du är bäst för de osäkra bekräftelsesökande killarna som läser tråden?

Anonym (Mestre) skrev 2015-01-19 09:12:34 följande:

Struntprat. Inget fel alls att tala om vad man tycker är vackert. Själv har jag alldtid föredragit kvinnor med stora bröst. Skulle det vara "ädlare" att föredra små bröst, menar du?

• Tom Araya
    PrinsessanLeia skrev 2015-01-19 16:03:49 följande:

Man kan uttrycka preferenser men då ska man göra det utan att trycka ned andra som inte motsvarar de preferenserna. Vanligt folkvett m a o. Vad gäller vår syn på kroppar råder det en extremt snedvriden mediabild där det egentlgen inte finns någon som uppfyller kraven, inte ens fotomodellerna själva eftersom de retuscheras.

Jag kan gå in i en av de fjortontusen kukmätardiskussionstrådarna på detta forum och skriva att den perfekta kuken ska vara exakt 15,5 cm lång, ha en omkrets på 14 cm och vara böjd fem grader åt vänster och att alla andra kukar inte duger. Eller så väljer jag ett annat angreppssätt. Vad tror du är bäst för de osäkra bekräftelsesökande killarna som läser tråden?

Precis....istället för att säga "jag gillar inte små bröst" kan man säga "jag gillar stora bröst". Man har sagt nästan samma sak men budskapen tas olika positivt/negativt av de som har stora eller små bröst.
  • Anonym (Mestre)
    PrinsessanLeia skrev 2015-01-19 16:03:49 följande:

Fast nu är det ju faktiskt så att vi har yttrandefrihet i det här landet. Vem är du att berätta för folk vad de ska säga och inte säga, du moralist! Men du kanske föredrar att vi inrättar en nomenklatura - som i arabländerna t.ex. -,som bestämmer vad folk får säga och inte, och att de som bryter mot påbuden, straffas med döden eller spöstraff och fängelse?

Om du vill skriva om vilken kukstorlek som du tycker är den ideala och vilka kukstorlek du ogillar, så varsågod; jag kommer inte att försöka hindra dig. Om nån sen känner sig kränkt över det så är ju det deras business.
  • Anonym (Mestre)
    Tom Araya skrev 2015-01-19 23:06:25 följande:
    Precis....istället för att säga "jag gillar inte små bröst" kan man säga "jag gillar stora bröst". Man har sagt nästan samma sak men budskapen tas olika positivt/negativt av de som har stora eller små bröst.
    Man kan säga mycket. Problemet uppträder när somliga försöker bestämma vad andra får säga respektive inte får säga.
  • Anonym (Bra)

Skönt att höra att alla inte bryr sig om storleken på brösten. Jag är rätt lång, smal men har nog rätt stora bröst, men känner ändå komplex för mitt utseende.

• Pillare
    Anonym (Bra) skrev 2015-01-31 19:21:32 följande:

Skönt att höra att alla inte bryr sig om storleken på brösten. Jag är rätt lång, smal men har nog rätt stora bröst, men känner ändå komplex för mitt utseende.

Alla har det, tror jag. Mer eller mindre.

Vet inte hur du ser ut, 'lång, smal med stora bröst' säger inte så mycket men jag är säker på att du ser ut bättre än du tror.
  • Anonym (Kille)

Jag älskar småbröst! Så sexigt!

Väljer hellre små framför stora bröst!

Svar på tråden små bröst