• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Frökenfrykena

Alla gillar olika. Själv tycker jag att jag passar i små men fint med stora på vissa kvinnor också, tycker det hänger ihop med hur resten av figuren ser ut.

• Pillare
    Frökenfrykena skrev 2015-02-02 11:46:41 följande:

Alla gillar olika. Själv tycker jag att jag passar i små men fint med stora på vissa kvinnor också, tycker det hänger ihop med hur resten av figuren ser ut.

Jag vet inte hur du ser ut men håller med om resten.
  • Anonym (Mestre)
    Anonym (Kille) skrev 2015-02-02 11:45:05 följande:
    Båda tjejerna är snygga men jag föredrar tjejen med de små brösten ;)
    Precis, smaken är som baken. Det hela är subjektivt. Man är inte "bättre" eller "sämre" för att man föredrar små bröst framför stora eller tvärtom, eller om man nu skulle föredra såväl små som stora.

För mig är tjejen med med de små brösten på bilden, avtändande. Visst har hon ett sött ansikte, men hon väcker ingen som helst sexuell lust hos mig. Hon med de stora däremot...:)
  • Anonym (Same)

Tror för många killar att det är som för många tjejer angående kuken. Visst, trevligt med stort med det är det det som är det viktiga. Sen är inte stort=snyggt. Fasthet tas med i bilden också.

• Anonym (tjejmedsmåtits)
    Pillare skrev 2015-02-02 11:40:02 följande:

Din sambo kanske inte gillar bröst särskilt mycket, och jag har märkt att många kvinnor tycker mindre om sina bröst än killarna.

Säker de ser inte så fula ut som du tycker.

Nope, han är en bröstkille det har han själv sagt...
    Anonym (Bröstman) skrev 2015-02-02 11:41:23 följande:

Du kan kanske skicka en bild privat då.

Kommer inte in på fl på datorn just nu, vet ej varför? Någon som har samma problem?

Men kan skicka när jag kommer in:)
  • Frökenfrykena
    Anonym (tjejmedsmåtits) skrev 2015-02-02 12:19:42 följande:
    Just därför som han då kanske inte är ditt "största" fan men det finns ju miljontals med män som tycker om små bröstGlad.

Frågan du får ställa dig är ju om det är så pass viktigt för dig att han älskar dina bröst?
    Förhoppningsvis finns det annat hos dig som han älskar och går igång påFlört
    Frökenfrykena skrev 2015-02-02 12:22:24 följande:

Just därför som han då kanske inte är ditt "största" fan men det finns ju miljontals med män som tycker om små bröst.

Frågan du får ställa dig är ju om det är så pass viktigt för dig att han älskar dina bröst?

Förhoppningsvis finns det annat hos dig som han älskar och går igång på

Haha får hoppas det!;) men det handlar inte om honom egentligen för det är JAG som är missnöjd och inte alls trivs med dem.. :/
  • Pillare
    Anonym (tjejmedsmåtits) skrev 2015-02-02 12:19:42 följande:

Konstigt då..
    Anonym (tjejmedsmåtits) skrev 2015-02-02 12:21:18 följande:

Kommer inte in på fl på datorn just nu, vet ej varför? Någon som har samma problem?

Men kan skicka när jag kommer in:)

I så fall vill jag också se!

Här eller PM.
    Frökenfrykena skrev 2015-02-02 12:22:24 följande:

Just därför som han då kanske inte är ditt "största" fan men det finns ju miljontals med män som tycker om små bröst.

Håller med. Och är det kanske att han älskar bara stora bröst eller bara 'plasttuttar'?
    Pillare skrev 2015-02-02 12:34:47 följande:

Konstigt då..I så fall vill jag också se!

Här eller PM.Håller med. Och är det kanske att han älskar bara stora bröst eller bara 'plasttuttar'?

Kommer fortfarande inte in på fl på datorn, är bara vitt, vet någon varför?
Svar på tråden små bröst