små bröst
Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
Alla gillar olika. Själv tycker jag att jag passar i små men fint med stora på vissa kvinnor också, tycker det hänger ihop med hur resten av figuren ser ut.
Alla gillar olika. Själv tycker jag att jag passar i små men fint med stora på vissa kvinnor också, tycker det hänger ihop med hur resten av figuren ser ut.
Tror för många killar att det är som för många tjejer angående kuken. Visst, trevligt med stort med det är det det som är det viktiga. Sen är inte stort=snyggt. Fasthet tas med i bilden också.
Din sambo kanske inte gillar bröst särskilt mycket, och jag har märkt att många kvinnor tycker mindre om sina bröst än killarna.
Säker de ser inte så fula ut som du tycker.
Du kan kanske skicka en bild privat då.
.
Just därför som han då kanske inte är ditt "största" fan men det finns ju miljontals med män som tycker om små bröst.
Frågan du får ställa dig är ju om det är så pass viktigt för dig att han älskar dina bröst?
Förhoppningsvis finns det annat hos dig som han älskar och går igång på
Nope, han är en bröstkille det har han själv sagt...
Kommer inte in på fl på datorn just nu, vet ej varför? Någon som har samma problem?
Men kan skicka när jag kommer in:)
Just därför som han då kanske inte är ditt "största" fan men det finns ju miljontals med män som tycker om små bröst.
Frågan du får ställa dig är ju om det är så pass viktigt för dig att han älskar dina bröst?
Konstigt då..I så fall vill jag också se!
Här eller PM.Håller med. Och är det kanske att han älskar bara stora bröst eller bara 'plasttuttar'?