• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • tiiii
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-25 19:47:43 följande:

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

Svar ja
  • IsaacSon95

På äldre kvinnor så är det lite.. sådär. På yngre så går det bra. Har inget emot tjejer som är petite.

• Anonym (tycker)

Javisst, jättefint med små bröst.

• ulfsas
    Jessica533 skrev 2014-12-29 11:06:33 följande:
    Piller för bröstförstoring - goo.gl/huNwhN Efter bara några veckors behandling började jag märka skillnad på mina bröst, de blev rundare och fastare. Nu har jag använt era tabletter 3 månader och jag känner mig mycket mer självsäker än tidigare.
    Hormoner?
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Anonym (Mestre)
    PrinsessanLeia skrev 2013-12-04 19:53:06 följande:

Män och kvinnor ska respektera andra männiksor och man har ibgen rätt att kommetera någon annas kropp.

Fast nu är det så här att vi har nåt som heter yttrandefrihet. Vill du ta bort den?
  • Snygg singelman

Små eller stora inte så viktigt bara de är snygga. Avskyr silikontuttar. Älskar rumpan och benen och en snygg fitta på det går jag igång på.

• Anonym (Bra)

Skönt att höra att det finns de som gillar små bröst, tycker mina är små och jag har alltid haft komplex för dem. Men min make han säger som flera här, han är inte intresserad av brösten, han älskar mig för den jag är. Men skönt att läsa att fler gillar småbröst i denna tråd

• tpman

Ja, absolut kan små bröst vara fina och härliga....
    Det hänger mer ihop med den som bär dem...
    Stora kan vara roliga att leka med. Men inte skulle jag på något sätt välja bort någon som har små, av den orsaken.

Tummen upp, bär vad du har med stolthet! Stolthet är sexigt!

Är det så att kvinnor känner inför bröststorlek som männen gör inför snoppen.
    Man undrar och funderar om den är tillräckligt stor, men när det väl gäller så verkar den funka och göra sitt jobb
    På samma sätt som en del kvinnor föredrar en stor dase, finns det ju män som vill daska runt med ett par stora kvinnobröst.
    Men för gemene man/kvinna är det väll vad man gör med sina resurser som betyder nåt.

• Pillare
    Anonym (Bra) skrev 2015-01-03 20:57:23 följande:

Skönt att höra att det finns de som gillar små bröst, tycker mina är små och jag har alltid haft komplex för dem. Men min make han säger som flera här, han är inte intresserad av brösten, han älskar mig för den jag är. Men skönt att läsa att fler gillar småbröst i denna tråd

Ja, det finns också oss som älskar bröst, stora och små.
Svar på tråden små bröst