små bröst
Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
Om jag skulle kunna fylla en bh skulle jag gråta av lycka. 
alla älskar stora bröst :( JAG MED och har fula små jävliga bröst
Jag har avhandlat detta förut men tåls nog att nämnas igen. Kvinnlighet sitter inte i brösten utan i det som vilar på axlarna, visst gillar alla olika men finns inte en vettig människa som väljer en partner efter brösten, så bara för att han nämnde att han gillar större så är det just tydligen att du har egenskaper och egenheter som är värt mer i hans ögon. Sen är jag övertygad att även om han skulle ha hjöt dina bröst till skyarna så hade du haft denna problematik iaf över vad du tycker om dom, för vad andra tycker om dig förändrar inte vad du tycker...
Det finns väl ingen vettig människa som "väljer" partner bara efter "det som sitter mellan axlarna" heller!?
När man attraheras av någon så är det väl helheten det handlar om. Människor är inte bara rationella, utan också sinnesstyrda: synen (skönheten; där ingår brösten), hörseln (rösten), känseln (beröring), Lukten (doften), smaken (kroppsvätskor).
Det finns en ganska spridd, men absurd, uppfattning, i vissa kretsar, att människans "egentliga väsen" skulle sitta i huvudet, och att sinnena är irrelevanta.
Det var poppis i början av 1900-talet, med dessa s.k. "intellektuella äktenskap". Egentligen handlade det ju om "resonemangsäktenskap", alltså relationer som gick ut på att äktenskapet skulle GYNNA båda parter (Gunnar & Alva Myrdal är ett exempel). Det är ju inte kärlek, utan cynism!