• Anonym (Tomtom)

Stora bröst

Stora tunga bröst - vad är det bästa och sämsta i vardagen Flera trådar har ju startats i ämnet, men om vi ser bortom det rent sexuella. Vad är bäst med att ha stora bröst? Vad är sämst? Vad är den finaste komplimang du fått av din partner eller någon annan? Skriv gärna ålder och storlek.

• Svar på tråden Stora bröst
  • Jossanna

Håller med mycket med ovanstående.. Det är inte så kul som på film direkt..
    Folk har alltid stirrat. Kommentarer bakom ryggen är vardag. Har på sistone börjat känna av värk i rygg som jag sluppit tidigare. Funderar som en del andra här på att operera. Positivt kan väl vara att en del dörrar säkert  har öppnats som det skulle vara lång kö på annars. 

• Ernst Hugo
    Jossanna skrev 2013-08-31 19:29:19 följande:
    Håller med mycket med ovanstående.. Det är inte så kul som på film direkt.. Folk har alltid stirrat. Kommentarer bakom ryggen är vardag. Har på sistone börjat känna av värk i rygg som jag sluppit tidigare. Funderar som en del andra här på att operera. Positivt kan väl vara att en del dörrar säkert  har öppnats som det skulle vara lång kö på annars. 

Utveckla lite menar du jobb eller?
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Jossanna

Har fått både praktik och jobb ganska lätt trots att jag inte hade någon direkt utbildning och erfarenhet.
    Tuttarna har säkert påverkat i vissa fall. Det är jag nästan säker på.

• Ernst Hugo
    Jossanna skrev 2013-09-01 17:50:02 följande:

Har fått både praktik och jobb ganska lätt trots att jag inte hade någon direkt utbildning och erfarenhet.

Så rekryterande chef har kollat på dina bröst och du har fått känslan av att "Japp där fick jag jobbet"?
  • Anonym (snygg)
    Jossanna skrev 2013-09-01 17:50:02 följande:
    Det har jag jäkligt svårt att tro på. Det måste vara något väldigt speciellt och udda jobb i så fall, eller en snuskgubbe till chef? Att man kan få jobb inom branscher som handlar om skönhet med hjälp av silikonbröst, är en helt annan sak. 
  • Ernst Hugo
    Anonym (snygg) skrev 2013-09-03 05:03:45 följande:
    Det har jag jäkligt svårt att tro på. Det måste vara något väldigt speciellt och udda jobb i så fall, eller en snuskgubbe till chef? Att man kan få jobb inom branscher som handlar om skönhet med hjälp av silikonbröst, är en helt annan sak. 
    Lite samma tanke....
  • Jossanna

Sånt märker man.. Det är väl allt jag kan säga. Obestämd
    Jobbar man inom service eller så spelar "tyvärr" utseende säkert en lite större roll.

Snuskgubbe vet jag inte direkt. Har aldrig fått nåt skamligt förslag eller kommentar av någon arbetsgivare, bara det vanliga stirrandet på brösten. Men det är man ju van vid..

• Anonym (Tomtom)
    Jossanna skrev 2013-09-03 22:56:04 följande:
    Sånt märker man.. Det är väl allt jag kan säga. Jobbar man inom service eller så spelar "tyvärr" utseende säkert en lite större roll. Snuskgubbe vet jag inte direkt. Har aldrig fått nåt skamligt förslag eller kommentar av någon arbetsgivare, bara det vanliga stirrandet på brösten. Men det är man ju van vid..

Då undrar man ju hur stora de är?
  • Jossanna
    Anonym (Tomtom) skrev 2013-09-05 19:01:49 följande:

Då undrar man ju hur stora de är?
    Haha! Ja dom är för stora helt enkelt! Jag har liksom en annan här i tråden j-kupa om det säger dig något.
    De har blivit större för varje år och nu känns det som en operation kan vara bästa alternativet.
  • Anonym
    Jossanna skrev 2013-09-06 21:05:14 följande:
    Haha! Ja dom är för stora helt enkelt! Jag har liksom en annan här i tråden j-kupa om det säger dig något.
    De har blivit större för varje år och nu känns det som en operation kan vara bästa alternativet.
    Åhh J-kupa låter helt underbart!!!

Uppskattar din man dem?
Svar på tråden Stora bröst