• Anonym (Tomtom)

Stora bröst

Stora tunga bröst - vad är det bästa och sämsta i vardagen Flera trådar har ju startats i ämnet, men om vi ser bortom det rent sexuella. Vad är bäst med att ha stora bröst? Vad är sämst? Vad är den finaste komplimang du fått av din partner eller någon annan? Skriv gärna ålder och storlek.

• Svar på tråden Stora bröst
  • Anonym (snygg)

Precis som förgående säger så ser man tjock ut med naturligt stora bröst. När jag opererat mig trodde folk att jag bantat bara, och lite stämde det ju eftersom jag blev av med nåt kilo fett trots att jag är smal annars. Kunde ha mindre klädstorlek osv. Naturliga bröst är bara en massa överskotts fett.

Anonym (Hmm) skrev 2013-09-20 12:56:28 följande:
    Personligen tycker jag det är väldigt jobbigt med mina bröst. 70H. Jag är inte så stor, 164cm 64kg. Men jag ser väldigt tjock ut pågrund av mina bröst, och vikten hade varit betydligt lägre om jag haft exempelvis 70B. Så om jag går ner i vikt, säg ner till 57 kg, då blir jag ganska tunn, eftersom 3-4 kg är bara bröst. Jag har ofta spända axlar, ont i ländryggen och får eksem under bysten titt som tätt.
    Även jobbigt är det på jobbet, jag är lagerarbetare, lyfter mycket tungt, så dom är ofta i vägen för mitt arbete. Sen har jag blivit sexuellt trakasserad på jobbet. "Visa pattarna" "Fan vad stora pattar du har" osv.
    Utan kläder så hänger dom långt ner och det ser för jävligt ut. Man ser inte direkt ut som en porrstjärna, mer som Agda på ålderdomshemmet. Men med bh och kläder på så ser det ok ut. Men man känner ofta att man lurar samhället, för jag vet ju att brösten inte är på högsta hyllan som det ser ut med kläder på, utan snarare nere på golvet.
    Många positiva sidor finns det inte. Kanske att det är skönt när pojkvännen tar på dom, men det hade det även varit om dom var mindre. Pojkvännen älskar mina bröst, säger han. Men jag är ganska realistisk så jag förstår att han hade föredragit mina bröst om dom var mycket fastare och finare.
    Exakt, brösten ser ut som de hör hemma på en 90-årig som fött fem barn typ. Finns inga likheter alls med nån glamourmodell med runda jätteimplantat, vilket jag tror många män i första hand tänker på.

• Ernst Hugo
    Anonym (Hmm) skrev 2013-09-20 18:35:14 följande:
    Jag har ju en spegel så jag vet hur jag ser ut. Det är ingen vacker syn tyvärr.

Men du förstår att andra kan tycka att det är vackert? !?
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (Hmm)
    Ernst Hugo skrev 2013-09-20 19:03:06 följande:

Men du förstår att andra kan tycka att det är vackert? !?
    Ja fast jag har så svårt att förstå det själv.
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hmm) skrev 2013-09-20 19:15:04 följande:
    Ja fast jag har så svårt att förstå det själv.

Du borde få höra det oftare från någon som verkligen uppskattar dina bröst!
  • Ernst Hugo
    Anonym (snygg) skrev 2013-09-20 18:38:23 följande:
    Precis som förgående säger så ser man tjock ut med naturligt stora bröst. När jag opererat mig trodde folk att jag bantat bara, och lite stämde det ju eftersom jag blev av med nåt kilo fett trots att jag är smal annars. Kunde ha mindre klädstorlek osv. Naturliga bröst är bara en massa överskotts fett.Exakt, brösten ser ut som de hör hemma på en 90-årig som fött fem barn typ. Finns inga likheter alls med nån glamourmodell med runda jätteimplantat, vilket jag tror många män i första hand tänker på.  

Men sen när blev runda bröst finast? så tråkigt att du inte uppskattar dina vackra bröst!
  • Jossanna
    Ernst Hugo skrev 2013-09-19 14:12:58 följande:
    Jossanna@

Blev du förvånad över att en del män gillar tyngd o häng?
    Inte precis. Skulle vara det där med häng is så fall.
    Sen tycker jag synd om dig som fått elaka kommentarer. Skit i dom som säger så! Det är ju
    bara ytan dom ser i alla fall. Du kan ju också tänka ut nåt smart att säga tillbaka som provocerar dom. Då aktar dom sig nog för att hoppa på dig igen. Kyss
  • Ernst Hugo

Har alla storbröstade kvinnor negativa erfarenheter

• Fidelis ad urnam

Jag älskar mina H-kupor. Är inte smal, har 85-90 H, och tycker att min kropp och mina bröst matchar varandra fint

Har aldrig haft problem med dem. Aldrig ont i nacke eller rygg pga dem.

Det negativa skulle väl vara hur dyrt det är att hitta bra bh i rätt storlek.

Annars är jag helnöjd

• Ernst Hugo
    Fidelis ad urnam skrev 2013-09-20 20:41:46 följande:
    Jag älskar mina H-kupor. Är inte smal, har 85-90 H, och tycker att min kropp och mina bröst matchar varandra fint Har aldrig haft problem med dem. Aldrig ont i nacke eller rygg pga dem. Det negativa skulle väl vara hur dyrt det är att hitta bra bh i rätt storlek. Annars är jag helnöjd

Härligt och hoppingivande
  • Anonym (snygg)
    Ernst Hugo skrev 2013-09-20 20:37:28 följande:
    Har alla storbröstade kvinnor negativa erfarenheter
    Ja, de har de allra flesta. Gör ett eget hemmatest och se om du gillar det själv Ta två påsar, häll i flera kilo mjöl i varje, häng påsarna i ett rep som du har runt nacken. Ha det dygnet runt. För att du ens ska anses socialt acceptabel måste du ha behå när du går ut. Vad jag hört kan överviktiga ha det lite lättare för att brösten då vilar på magen, så har du tur har du kagge. Annars kommer nog nackspärren rätt snart  
Svar på tråden Stora bröst