Precis som förgående säger så ser man tjock ut med naturligt stora bröst. När jag opererat mig trodde folk att jag bantat bara, och lite stämde det ju eftersom jag blev av med nåt kilo fett trots att jag är smal annars. Kunde ha mindre klädstorlek osv. Naturliga bröst är bara en massa överskotts fett.
Anonym (Hmm) skrev 2013-09-20 12:56:28 följande:
Personligen tycker jag det är väldigt jobbigt med mina bröst. 70H. Jag är inte så stor, 164cm 64kg. Men jag ser väldigt tjock ut pågrund av mina bröst, och vikten hade varit betydligt lägre om jag haft exempelvis 70B. Så om jag går ner i vikt, säg ner till 57 kg, då blir jag ganska tunn, eftersom 3-4 kg är bara bröst. Jag har ofta spända axlar, ont i ländryggen och får eksem under bysten titt som tätt.
Även jobbigt är det på jobbet, jag är lagerarbetare, lyfter mycket tungt, så dom är ofta i vägen för mitt arbete. Sen har jag blivit sexuellt trakasserad på jobbet. "Visa pattarna" "Fan vad stora pattar du har" osv.
Utan kläder så hänger dom långt ner och det ser för jävligt ut. Man ser inte direkt ut som en porrstjärna, mer som Agda på ålderdomshemmet. Men med bh och kläder på så ser det ok ut. Men man känner ofta att man lurar samhället, för jag vet ju att brösten inte är på högsta hyllan som det ser ut med kläder på, utan snarare nere på golvet.
Många positiva sidor finns det inte. Kanske att det är skönt när pojkvännen tar på dom, men det hade det även varit om dom var mindre. Pojkvännen älskar mina bröst, säger han. Men jag är ganska realistisk så jag förstår att han hade föredragit mina bröst om dom var mycket fastare och finare.
Exakt, brösten ser ut som de hör hemma på en 90-årig som fött fem barn typ. Finns inga likheter alls med nån glamourmodell med runda jätteimplantat, vilket jag tror många män i första hand tänker på.