• Anonym (Tomtom)

Stora bröst

Stora tunga bröst - vad är det bästa och sämsta i vardagen Flera trådar har ju startats i ämnet, men om vi ser bortom det rent sexuella. Vad är bäst med att ha stora bröst? Vad är sämst? Vad är den finaste komplimang du fått av din partner eller någon annan? Skriv gärna ålder och storlek.

• Svar på tråden Stora bröst
  • Ernst Hugo

Men Fidelis sa inget om mjöl?

• Anonym (snygg)

10 kg mjöl väger lika mycket som 10 kg fett  

• fluu

Sämst just nu: Hittar inga bra och billiga BH:ar som passar....

Bäst: Bra ställe att lägga saker när man inte har fickor.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

20 år och DD-E kupa.

• Ernst Hugo

Ja slå mig, men jag tycker stora tunga bröst är vackert. Inte till lidande för ägaren men undrar varför vissa ändå trivs bra.

• fluu

För övrigt tog det väldigt lång tid innan jag accepterade storleken. Fick tidigt stora bröst och en kvinnlig kropp, men var länge ett barn på andra sätt. Jag kunde och ville inte hantera omvärldens reaktioner.

• Jossanna
    Ernst Hugo skrev 2013-09-20 22:37:45 följande:
    Ja slå mig, men jag tycker stora tunga bröst är vackert. Inte till lidande för ägaren men undrar varför vissa ändå trivs bra.
    Jo vi har märkt det. Kolla i helkroppsstråden (hette den väl?) du kanske hittar något där.. Kyss
  • Fidelis ad urnam
    Ernst Hugo skrev 2013-09-20 22:20:10 följande:
    Men Fidelis sa inget om mjöl?

Nej det gjorde jag inte. Men så har jag aldrig haft problem pga mina bröst. Många med stora bröst får ju problem med ryggen och axlarna.
  • Anonym (snygg)
    Ernst Hugo skrev 2013-09-20 22:37:45 följande:
    Ja, det är ju inget fel med att tycka det är fint. Och tur då för dig att några trivs. Kanske lider de inte av värk och kanske är många mulliga kvinnor som bär upp det bättre. Sen har vi väl alla sett kvinnorna som gillar att visa upp sig med djupa urringningar i sina uppknäppta dunjackor om vintern, ju mer det dallrar desto mer glor folk.
  • Jossanna
    Anonym (snygg) skrev 2013-09-20 23:23:38 följande:
    Ja, det är ju inget fel med att tycka det är fint. Och tur då för dig att några trivs. Kanske lider de inte av värk och kanske är många mulliga kvinnor som bär upp det bättre. Sen har vi väl alla sett kvinnorna som gillar att visa upp sig med djupa urringningar i sina uppknäppta dunjackor om vintern, ju mer det dallrar desto mer glor folk.
    Självklart inte! Det är nice ibland också men man får lära sig att leva med uppmärksamheten. Så är det. Bara för det blir det fredagsmys nu! Flört
Svar på tråden Stora bröst