• Anonym (Tomtom)

Stora bröst

Stora tunga bröst - vad är det bästa och sämsta i vardagen Flera trådar har ju startats i ämnet, men om vi ser bortom det rent sexuella. Vad är bäst med att ha stora bröst? Vad är sämst? Vad är den finaste komplimang du fått av din partner eller någon annan? Skriv gärna ålder och storlek.

• Svar på tråden Stora bröst
  • Anonym (snygg)
    Anonym skrev 2013-09-16 09:14:23 följande:
    Åhh J-kupa låter helt underbart!!!

Uppskattar din man dem?
    Du tror inte dom hänger väldigt långt ned? Dom växer liksom inte framåt..
  • Anonym
    Anonym (snygg) skrev 2013-09-16 12:31:25 följande:
    Du tror inte dom hänger väldigt långt ned? Dom växer liksom inte framåt.. smile2.gif
    Just häng är ju det vackra med stora tunga bröst.
  • Jossanna

Än så länge är tuttarna ganska fasta men det lär väl bli ändring på det framöver.. Baby  Ännu en anledning till operation. Killen gillar dom men det är trots allt jag som ska leva med dom. Skulle inte gilla att dom hängde och slängde, men det verkar ju vara andra åsikter här!

• Ernst Hugo

Jossanna@

Blev du förvånad över att en del män gillar tyngd o häng?

• Anonym (snygg)
    Ernst Hugo skrev 2013-09-19 14:12:58 följande:
    Jossanna@

Blev du förvånad över att en del män gillar tyngd o häng?
    Hon verkar snarare lyckligt övertygad om att det är männens dröm? Jag däremot tror att alla som tycker stora bröst är snyggt inte har en aning om hur det ser ut, men smaken är som baken
  • Ernst Hugo

Snygg@

Varför skulle jag inte veta hur det ser ut?

• Anonym (Hmm)

Personligen tycker jag det är väldigt jobbigt med mina bröst. 70H. Jag är inte så stor, 164cm 64kg. Men jag ser väldigt tjock ut pågrund av mina bröst, och vikten hade varit betydligt lägre om jag haft exempelvis 70B. Så om jag går ner i vikt, säg ner till 57 kg, då blir jag ganska tunn, eftersom 3-4 kg är bara bröst. Jag har ofta spända axlar, ont i ländryggen och får eksem under bysten titt som tätt.

Även jobbigt är det på jobbet, jag är lagerarbetare, lyfter mycket tungt, så dom är ofta i vägen för mitt arbete. Sen har jag blivit sexuellt trakasserad på jobbet. "Visa pattarna" "Fan vad stora pattar du har" osv.

Utan kläder så hänger dom långt ner och det ser för jävligt ut. Man ser inte direkt ut som en porrstjärna, mer som Agda på ålderdomshemmet. Men med bh och kläder på så ser det ok ut. Men man känner ofta att man lurar samhället, för jag vet ju att brösten inte är på högsta hyllan som det ser ut med kläder på, utan snarare nere på golvet.

Många positiva sidor finns det inte. Kanske att det är skönt när pojkvännen tar på dom, men det hade det även varit om dom var mindre. Pojkvännen älskar mina bröst, säger han. Men jag är ganska realistisk så jag förstår att han hade föredragit mina bröst om dom var mycket fastare och finare.

• Ernst Hugo

Hmm@

Blir uppriktigt ledsen när jag läser dina rader. Dels att du blivit utsatt för trakasserier och dessutom lidit fysiskt kanske i onödan.

Att du dessutom tror/tycker att dina förmodligen vackra tunga bröst ser ut som fan utan bh är både dumt och osant!

Bröst i allmänhet och tunga i synnerhet behöver uppskattas efter förtjänst. Hoppas du förstår att många män verkligen uppskattar just så som du ser ut. Antar att din mans preferenser ändå är de viktigaste i sammanhanget.

• Baby Firefly

Jag har 75 G-H och jag ser faktiskt inte något positivt med dem. Det är svårt att hitta kläder som sitter snyggt och dom är i vägen när jag ska sova. Dom gör att jag ser tjock ut och kan aldrig använda överdelar som inte är sydda i trikå. 

• Anonym (Hmm)
    Ernst Hugo skrev 2013-09-20 17:45:32 följande:

Hmm@

Blir uppriktigt ledsen när jag läser dina rader. Dels att du blivit utsatt för trakasserier och dessutom lidit fysiskt kanske i onödan.

Att du dessutom tror/tycker att dina förmodligen vackra tunga bröst ser ut som fan utan bh är både dumt och osant!

Bröst i allmänhet och tunga i synnerhet behöver uppskattas efter förtjänst. Hoppas du förstår att många män verkligen uppskattar just så som du ser ut. Antar att din mans preferenser ändå är de viktigaste i sammanhanget.

Jag har ju en spegel så jag vet hur jag ser ut. Det är ingen vacker syn tyvärr.
Svar på tråden Stora bröst