• annwak

någon som behandlas på st:görans?

Gör mitt 3 försök på st: görans. Några fler som håller på nu?? Vore kul att följas åt

• Svar på tråden någon som behandlas på st:görans?
  • annwak

Vi har samma då såklart:) gillar båda sjukt mycket!!! Alla är helt underbara:)

Kanske vi setts där:)))

Ultraljud den 7/10. Så nervös att allt ska gå åt skogen.

Hur känner du dig?

• Gretchen
    Anemon skrev 2013-09-17 18:15:34 följande:
    Åh vad roligt! Stort grattis! Jo då, rd 1 här. Fick tillbaka ett embryo i går, en klarade sig inte men vi är glada över en till chans. Så nu är det bara att vänta, vänta...

Då hade vi ÅF samma dag på amma ställe :)
  • Gretchen
    Gretchen skrev 2013-09-20 20:13:54 följande:
    Då hade vi ÅF samma dag på amma ställe :)

samma..
  • annwak

va?? :)))) vad häftigt:))) då hade vi testdag samma dag? jag hade den 17/9.
    vilken tid hade du återföring?
    Är det ditt första??? 

• annwak

läste din sida nu. oj vilken resa ni gjort. och vad härligt att ni lyckats få en underbar dotter. grattis verkligen

• annwak

läste din sida nu. oj vilken resa ni gjort. och vad härligt att ni lyckats få en underbar dotter. grattis verkligen

• Gretchen
    annwak skrev 2013-09-20 23:37:04 följande:
    va?? :)))) vad häftigt:))) då hade vi testdag samma dag? jag hade den 17/9. vilken tid hade du återföring? Är det ditt första??? 

Förstår inte, vad menar du med TD den 17/9...? Ni hade väl ÅF den 16/9..?
  • annwak

gretchen: jag hade återföring den 31/8  och min testdag var den 17/9. du borde ha ungefär samma dag för test om vi satte in samma dag :)

välkommen jenny8304:) hur mår du?? spännande och jobbigt samtidigt:) 

• Anemon
    Gretchen skrev 2013-09-20 20:14:14 följande:

samma..
    Första veckan avklarad för dig också då Glad Vi får hoppas att vi också får följa annwak med samma resultat. Tycker alltid första veckan går bra, men nu kommer den vecka då jag börjar leta symptom..... usch!

Håller tummar och tår allt vad det går för oss!
Svar på tråden någon som behandlas på st:görans?