Har lyckats radera 2 lååånga inlägg tidigare, så ett försök till. Roligt att tråden lever och bra med konstruktiva tips. Ingenstans har jag skrivit något om "rätt" märke. Däremot efterfrågar jag bl a varumärken på kläderna annars blir det ju svårare för mig att jämföra. Hur gör ni? Låter tufft att vara småbarnsförälder i Sverige om man surfar runt i det här forumet iallafall, ödmjukhet mina medmänniskor det är en dygd. Att jag skulle vara rädd för att passa in i min hemstad, inte riktigt rätt men det kan ju inte ni veta. Men det är omtanken som räknas
För er som orkar bry er så kan jag dela med mig av den shopping jag hunnit med. Skalkläder, jacka, byxor+vantar- Pop Vindfleece+ullstrumpor- Pop Underställ- Joha. Såg så fina ut. Gore-tex skor- Superfit passar mitt barns fötter. Dunväst- Ralph Lauren Enkel vinterjacka- Burberry. Enkel =inget dun. Dunjacka+byxor- Moncler. Väger så lite måste ju vara skönt att ha på sig som barn. Handlade en del vanliga innekläder från mini rodini och little marc jacobs. Kan ha glömt något men nu återstår det att se om allt passar. Saknas mössor och vantar/handskar. "Rånarluvor" är det nåt man bör införskaffa? Vinterskor väntar jag med till jag är i Stockholm. Vågar jag vänta med vinteroverall? Vill ju helst prova på barnet direkt i butik. Velar på Canada Goose varm och mysig men kanske tung på mitt smala barn. Tack för mig och god natt.