• Erithy

Söker tjejkompisar i Uppsala

Nybliven ensam mamma, 38 år, med en son på 8 månader. Kommer att flytta till Uppsala (Fålhagen) i oktober, och vill gärna lära känna andra ensamstående mammor där. Jag kommer att vara föräldraledig fram till sommaren 2014, så det är kul om du också är föräldraledig, men inget krav - huvudsaken är att du har tid och plats i ditt liv för en ny kompis att umgås med. Glad

Och skulle det vara så att du inte är ensamstående så går det också bra, det viktigaste är att du har förståelse för hur det är att leva ensam med småbarn, och gärna kan ge mig tips och råd - jag är som sagt helt ny på hela den här ensamma mamma-grejen! Tungan ute 

• Svar på tråden Söker tjejkompisar i Uppsala
  • emmita81

Ja gärna! Jag jobbar, men är ledig på onsdagar ifall ni helst vill ses dagtid?

• Vivi

Hej! vad kul med fler i uppsala, jag vill också träffa lite nytt folk, har 2 pojkar och kommer att vara mammaledig i höst, barnen bor hos mig varannan vecka. 

• BobosMia

Hej alla ensamstående här på denna tråden..jag är 39 år med en dotter på 10 månader. JAg är förhoppningsvis tillfälligt ensamstående  då min man är i Nigeria och ansöker om uppehållstillstånd..nåja nu ska jag inte röra till det..men jag är ensam..ohhh ja så oerhört ensam så jag nästan blir rädd när jag svara med bebisspråk när någon ringer..haha...jag kommer att vara hemma med min dotter tills september 2014 och träffa någon "likasinnad" vore skojigt...jag gillar musik, film, handarbete m.m. Kram på er och var starka då jag vet att det är krävande att vara förälder och specieltt ensam!!

• Saturnus

Hej!

Jag har kollat in den här tråden ett tag nu. :) Jag är ensamstående med en tvååring. Vore skoj att ses men jag får nog vänta tills semestern. Bara några veckor kvar nu. Har ni fått till någon date?

• Hanna 2

Hej!
    Lever denna tråd än?
    Vore kul att träffas och hitta på något,tycker jag Glad
    Hör av dig om du vill. //Hanna

• Sandra8404

Hej hallå! Lever denna tråd fortfarande?

Är 30 år och ensamstående till en son på 4 1/2 och vi är nyinflyttade

Hit till uppsala.

Känner inte alls många här men skulle mer är gärna vilja

lära känna någon/några =)

Hoppas på svar..

• julitrean

Jag finns också! Snart 40 med en son på 5 varannan vecka. Söker både nya vänner till mig själv men även kompisar till mitt busfrö :)

Svar på tråden Söker tjejkompisar i Uppsala