• Erithy

Söker tjejkompisar i Uppsala

Nybliven ensam mamma, 38 år, med en son på 8 månader. Kommer att flytta till Uppsala (Fålhagen) i oktober, och vill gärna lära känna andra ensamstående mammor där. Jag kommer att vara föräldraledig fram till sommaren 2014, så det är kul om du också är föräldraledig, men inget krav - huvudsaken är att du har tid och plats i ditt liv för en ny kompis att umgås med. Glad

Och skulle det vara så att du inte är ensamstående så går det också bra, det viktigaste är att du har förståelse för hur det är att leva ensam med småbarn, och gärna kan ge mig tips och råd - jag är som sagt helt ny på hela den här ensamma mamma-grejen! Tungan ute 

• Svar på tråden Söker tjejkompisar i Uppsala
  • julitrean

Jag är på! :) Tar gärna Gränby, lätt att parkera .

• Sandra8404

Julitrean: mitt inlägg tycks försvunnit

Hade du tid för lunch idag? Gränby?

Om det är nån mer som vill följa med så är det bara att hänga på =)

• Sus90

Jag tänkte kanske vara borta från jobbet imorgon om nån vill ses då stället? :)

Kanske tränar på friskis vid lunch, så efter det isåfall.

• julitrean

Sandra: så ledsen! Har två killar på mitt jobb som går och skvallrar om hur jag sköter mitt jobb. Är jag borta mer än "lovligt" (säg 10 min) så skvallrar dom för chefen och jag får skäll. Dom själva däremot missköter sig extremt! En av dom tog 1,5 timme lunch idag.

Mitt jobb ligger väldigt nära Ikea, så där skulle man kunna luncha om någon har lust.

Nästa vecka har jag inte min son, då är man mer flexibel (plus att skvallerbyttorna jobbar kväll då)

• Sus90

Julitrean: Vart jobbar du, om jag får fråga? Jag jobbar i Fyrislund, inte så långt från Ikea :)

Ses gärna nästa vecka!

• Sus90

Kanske lite nära inpå, men jag kan ses imorgon. Ska nog inte till jobbet och ska bara ned till stan för att göra ett ärende på banken. Har min ettåring med.

Svar på tråden Söker tjejkompisar i Uppsala