• Erithy

Söker tjejkompisar i Uppsala

Nybliven ensam mamma, 38 år, med en son på 8 månader. Kommer att flytta till Uppsala (Fålhagen) i oktober, och vill gärna lära känna andra ensamstående mammor där. Jag kommer att vara föräldraledig fram till sommaren 2014, så det är kul om du också är föräldraledig, men inget krav - huvudsaken är att du har tid och plats i ditt liv för en ny kompis att umgås med. Glad

Och skulle det vara så att du inte är ensamstående så går det också bra, det viktigaste är att du har förståelse för hur det är att leva ensam med småbarn, och gärna kan ge mig tips och råd - jag är som sagt helt ny på hela den här ensamma mamma-grejen! Tungan ute 

• Svar på tråden Söker tjejkompisar i Uppsala
  • julitrean

Hej!

Ikväll tänkte jag och en kompis + hennes syster äta middag och sen ta en sväng på byn.

Imorgon tar jag som sagt gärna en promenad på förmiddagen (eller träna på Friskis) innan 14! Har en yogakurs som pågår hela helgen - sjukt jobbig!

Vem som helst är välkommen att följa med på allt ovan :)

• Sus90
    julitrean skrev 2014-10-18 14:38:21 följande:

Hej!

Ikväll tänkte jag och en kompis + hennes syster äta middag och sen ta en sväng på byn.

Imorgon tar jag som sagt gärna en promenad på förmiddagen (eller träna på Friskis) innan 14! Har en yogakurs som pågår hela helgen - sjukt jobbig!

Vem som helst är välkommen att följa med på allt ovan :)

Jag tänkte ta en promenad med barnvagnen men vet inte vilken tid ännu. Antingen på förmiddagen innan lillen ska käka lunch eller efter lunch när han ska sova. Hänger gärna på!
  • Sus90

Usch, vädret känns inte så lockande att gå ut i längre.

• julitrean

Hehe ja det är inte uppmuntrande alls! Jag tror jag smyger till Friskis en sväng innan sista yogalektionen.

Jag kan verkligen rekommendera Ashtanga Yogas nybörjarkurs, jättebra!

• AstridA

Någon som kan / vill träffas dagtid denna vecka, jag kan måndag - onsdag ev torsdag. Träffas gärna inomhus då vädret ser ut att bli dåligt, kanske en fika i Gränby?

• Sandra8404

Pratas om go-mys-fika/lunch i ev. Gränby

Någon/några som är sugna på det imorgon onsdag?jag är barnfri men ses gärna oavsett om ni har barn med eller ej ,,, bara mysigt med dem små hi hi

Kram

• julitrean

Jag fikar gärna! Dock jobbar jag till 16, har barnet också. Annars kan jag tänka mig en lunch på Gränby också :)

• AstridA

Fikar gärna, dock kan jag bara som längst till 13.30 imorgon onsdag.
    Men hur har ni det på torsdag? Då kan jag hela dagen!

Svar på tråden Söker tjejkompisar i Uppsala