• Snusann

BF Maj 2014

Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?

• Svar på tråden BF Maj 2014
  • Naniismamma

Glömde gratta allihopa i förra inlägget ^^. Grattis till alla plus :D har ni någon önskan om vilket kön?? (Även om man blir glad vilket som sålänge de e friskt) Hur har ni tänkt berätta för blivande mor o far föräldrar? O ni som berättat. Hur gjorde ni :)

• mbjorken
    Längtan till dig skrev 2013-09-14 12:16:02 följande:
    Jag vet..och man letar själv på tecken och tar test 100 ggr ungefär. Men du får se det positivt om du inte mår dåligt :D
    Ja jag får väl göra det I guess ;) känner ju faktiskt lite drar nere i magen ibland så :) alltid nåt ;) men skulle inte ha nå emot att brösten skulle vilja bli lite större hahaha
  • mbjorken
    Naniismamma skrev 2013-09-14 13:45:41 följande:
    Glömde gratta allihopa i förra inlägget ^^. Grattis till alla plus :D har ni någon önskan om vilket kön?? (Även om man blir glad vilket som sålänge de e friskt) Hur har ni tänkt berätta för blivande mor o far föräldrar? O ni som berättat. Hur gjorde ni :)
    Jag kan inte bestämma mig om vilket kön jag helst vill ha... har en dotter innan men vet faktiskt inte vad jag helst vill ha. vi kmr bara berätta för hans föräldrar men det blir bara o berätta för det känns inte så speciellt i hans familj eftersom att tre av hans syskon väntar barn nu.. :P men mina föräldrar väntar vi med tills kub testet :) då blir det att sätta en body på dottern som det står "blivande storasyster" på ;)
  • Tussan09
    Naniismamma skrev 2013-09-14 13:45:41 följande:

Har en dotter och en son så för mig spelar könet ingen roll. Hoppas att bebis är frisk bara. Skall på kub i början på Oct. Nu v 7+0
  • Tussan09
    Naniismamma skrev 2013-09-13 21:31:58 följande:

Hej jag slår gärna följe här :). Enligt fl har jag bf den 6/5 ^^. är 22 på söndag och sambon 23. Det är min 5e graviditet men 3e barnet. min äldsta fyller 5 28e oktober o minsta 1 den 23e oktober. hade väldigt jobbig foglossning med 1åringen + att jagvhar wn ridskada i höften som gör ont ibland om dagarna . Så nu när jag e gravid igen tror jag att de kommer bli en smärtsam graviditet igen. Men de är värt de i slutändan. hoppas verkligen på en liten pojke men en till flicka är underbart det med :). jag mår illa kan inte äta lr dricka varmt. ont i ligamenten. Är orolig för missfall.. plussade i april men de gickbinte vägen o 2010 gick jag en lång graviditet som inte gick vägen heller..men håller tummarna för att de går bra denna gången. Ska försöka göra ett vul om någon vecka. och ska även vänta med inskrivningen ett tag ^^ hur mår ni? Hur gamla är ni?

Jag har två barn 05 och 07 och är 40 år. Nu har jag träffat en ny kärlek som är 29 år med noll barn. Vi försökte inte spec. Länge så nu väntar jag en trea med Bp 5/4 14
  • Valgma

Ni som bestämt er för att göra kub.  Blir ni erbjudna att göra eller får ni stå för kostnaden själv? Jag fyller 33 i oktober och här blir man erbjuden att göra det från 35 år. Vi funderar på att göra det, men har inte riktigt bestämt oss. Känner mig som en dålig människa som funderar på att göra det. Jobbig tanke. ska ringa och prata med min BM till veckan så att vi kan få en tid och rådgöra med henne.

• sissi81

Här hoppar väl jag på också då.

Plussade för nån vecka sen o är idag i vecka 5+3. En liten sladdis på G då det var 10 år sen sist  

• Erizajo

Jag är i v 7 nu, har en tjej född 07 och en kille född 10 sen förut jag vill helst ha en till tjej! Finns så mycket finare och roligare kläder till tjejer! Blir såklart glad oavsett!
    Mår illa som fan nu, drygt! Första mvc besök blir 25/9 jag har berättat för föräldrar, barnen och närmaste vänner.

• Trippel84

Hoppar in här också! Är i v 5+2. Grattis till alla plus! Jag har inga symptom alls förutom förstoppning.

• mbjorken
    Valgma skrev 2013-09-14 16:59:25 följande:
    Ni som bestämt er för att göra kub.  Blir ni erbjudna att göra eller får ni stå för kostnaden själv? Jag fyller 33 i oktober och här blir man erbjuden att göra det från 35 år. Vi funderar på att göra det, men har inte riktigt bestämt oss. Känner mig som en dålig människa som funderar på att göra det. Jobbig tanke. ska ringa och prata med min BM till veckan så att vi kan få en tid och rådgöra med henne.
    Varför känner du dig som en dålig människa för att du gör kub? jag var 19 när ajg gjorde kub o kommer vara 21 nu o tänkte göra det igen. mest för att se så den lever
Svar på tråden BF Maj 2014