• Snusann

BF Maj 2014

Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?

• Svar på tråden BF Maj 2014
  • emmita

Hej! Jag hoppar gärna in här. Precis fått reda på att vi väntar vårt andra barn i maj 2014. Är i vecka 5+0 och mår väldigt bra än slängde. Hur mår ni andra här inne?

• Längtan till dig
    emmita skrev 2013-09-14 10:28:43 följande:
    Hej! Jag hoppar gärna in här. Precis fått reda på att vi väntar vårt andra barn i maj 2014. Är i vecka 5+0 och mår väldigt bra än slängde. Hur mår ni andra här inne?
    Välkommen! Kul med flera som är i samma vecka som en själv :D 
  • Q13

5+5 idag, mår också väldigt bra! Molvärk hade jag senast i tisdags, annars är det bara brösten som är "tunga" och spända och blir lite uppblåst i magen på kvällarna + att jag blivit lite förstoppad eller vad man ska kalla det... MVC på måndag!

• Längtan till dig
    Q13 skrev 2013-09-14 11:12:53 följande:
    5+5 idag, mår också väldigt bra! Molvärk hade jag senast i tisdags, annars är det bara brösten som är "tunga" och spända och blir lite uppblåst i magen på kvällarna + att jag blivit lite förstoppad eller vad man ska kalla det... MVC på måndag!
    Jo, just det, trög mage har jag med...spännande! :)
  • Längtan till dig
    mbjorken skrev 2013-09-14 10:59:16 följande:
    Hoppar in här, plussade igår o väntar andra barnet! 4+0 nu.

Bf 23 maj =)
    Välkommen och grattis till dig med! :) Många som plussar nu!
  • Längtan till dig

Jag vet..och man letar själv på tecken och tar test 100 ggr ungefär. Men du får se det positivt om du inte mår dåligt :D

Svar på tråden BF Maj 2014