BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Längtan till dig: Har du varit opad länge? Jag har verkligen fått panik när jag varit på gränsen till att spy, har fått så jäkla ont i magsäcken när jag ulkat bara. Känns typ som om hela tarmen åker med på nåt sätt^^ mitt illamående har lagt sig lite, rätt skönt:) v 10+0 idag med twinsen
Haha! Min man va likadan:) tog ett digitalt test typ 15-16 dagar efter äl, som visade snabbt 3+. Så där va min första misstanke. Sen mådde jag illa redan i v 5. I v 7 var jag så yr att jag fick krypa omkring i huset i 3 dagar. Fick smälla i mig massa socker för att kunna köra barnen till dagis och skola, har 3 barn. T o m min man funderade på om jag verkligen mått såhär dåligt med de andra. Haha. Uschja, skönt att slippa den jobbigaste perioden som varit. Har dock lite svagt illamående men jag kan leva lite normalt iaf^^
Okej. Jag tror jag plussade svagt på äl+10, och då tog jag ändå ett testa tidigt som visar över 10mlu. Jag har inte heller tvillingar i släkten. Min mans syster har enäggs och han har halvsyskon som är tvåäggs. Men det kan inte påverka ett skit dock;) haha. De va som jag sa till läkaren idag, från att gå från fertil till superfertil efter gbp^^ har du barn sen innan?
Härligt med många barn:))
Ja det är många som blir gravida snabbt efter op! Tror det är många som gör det pga svårigheter att få barn, delvis därför jag gjorde den med.