BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
För mig är det första, men det är skönt att andra här inne har barn sen tidigare så man kan få svar på många frågor :)
Är det för övrigt någon här som har/har haft långt blodtryck under graviditeten? Jag tror nämligen jag har det. Är i v. 9+6 och har till och från haft riktig yrsel...varje gång jag reser mig, det behöver inte ens vara en snabb resning, så blir det svart framför ögonen en kort stund och det snurrar. Är detta farligt? Kan man få bukt på det på nå vis?
Jag hade lågt blodtryck sist. Och tror jag har det nu med för jag blir yr ofta:)
Men jag fick bara höra att det var bra. Skulle bara tänka på att ta det lite lugnt så jag inte svimmade. Inte resa mig för fort osv. Men fråga om det bör du är hos bm:)
Jag hade lågt blodtryck sist. Och tror jag har det nu med för jag blir yr ofta:)
Men jag fick bara höra att det var bra. Skulle bara tänka på att ta det lite lugnt så jag inte svimmade. Inte resa mig för fort osv. Men fråga om det bör du är hos bm:)
Under mina tidigare graviditeter har jag haft höga järnvärden runt 150 hela tiden och högt blodtryck (utan symtom för det) så massa extra koller pga högt blodtryck..