BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Okej:/ ja alla kommuner har ju olika tillvägagångssätt med allt. Jag läser hälsa och rehbilitering i arbetslivet på universitet, ganska mkt högre press än komvux som jag drog igenom på 3 år (till uska) med vg i snitt. Därför valde jag att sjukskriva mig pga pressen om studieresultat om jag nu ska läsa vidare efter mammaledigeheten. Har totalt tappat lusten för studier... Väntar tvillingar nr 4 och 5:)
Ni kan stryka mej ur listan denna gången.
Var inne på gyn idag men det lilla hjärtat hade slutat slå
Har gråtit o gråtit hela dagen. Den värsta känslan är nog att veta att man har ett dött foster inom sej nu istället för ett växande barn.
Att så små blödningar kan sluta så tragiskt. Inga smärtor...INGENTING. Man var ju snart i v13 så man trodde den största risken var borta.
Lycka till alla ni andra. O mitt råd...känner ni er oroliga så tveka inte o ring gyn o kräv VUL. Jag är så oerhört glad att gyn i Skövde tog in mej alla 3 gånger. Den lilla tid det tar lugnar ett oroligt mammahjärta oerhört mycke.
Väntar andra barnet efter ett års försök, BF runt den 20-24 maj beroende på vilken internetsida jag kollar :)
Sissi81 vad tråkigt. Förstår att du gråter massor, skulle jag också göra.
Ska till bm idag och hoppas på vul för jag har haft små blödningar sen i fredags och har en jobbig magkänsla...
Ni kan stryka mej ur listan denna gången.
Var inne på gyn idag men det lilla hjärtat hade slutat slå ![]()
Har gråtit o gråtit hela dagen. Den värsta känslan är nog att veta att man har ett dött foster inom sej nu istället för ett växande barn.
Att så små blödningar kan sluta så tragiskt. Inga smärtor...INGENTING. Man var ju snart i v13 så man trodde den största risken var borta.
Lycka till alla ni andra. O mitt råd...känner ni er oroliga så tveka inte o ring gyn o kräv VUL. Jag är så oerhört glad att gyn i Skövde tog in mej alla 3 gånger. Den lilla tid det tar lugnar ett oroligt mammahjärta oerhört mycke.