• Snusann

BF Maj 2014

Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?

• Svar på tråden BF Maj 2014
  • ohbaby

jag vet inte varför men jag är verkligen inte sugen på att göra det officiellt. Med nr 1 tyckte jag det var sjukt kul att berätta och kunde knappt hålla mig men i morgon går jag in i vecka 14 (13+0) och vill helst hålla det hemligt ett tag till. Är inte alls sugen på att berätta samtidigt som mina nära vänner som vetat sen vecka 9 inte vill annat än att det ska bli officiellt. 
    Kommer nog aldrig vara sugen på att berätta känns det som just nu.

Har inte hört något om UL:et jag skulle få så vi får väl se, hon kanske glömmer det. Men då får det vara så. Ändå snart bara en månad till rul och snart dags att tänka på julen, vilket jag gillar:)
    Det börjar nog synas på mig om ett par veckor så då blir det väl svårt att hålla det hemligt. Jag ser en mage nu men det gör nog ingen annan än;) Hoppas jag i alla fall:)

• emilie84

Man är in och läser om det tragiska som sker för många beklagar sorgen. Och hoppas ni får ett plus snart igen

Saga 040126 Alwa 070708 Elle 100701
  • emilie84

Halva mitt inlägg försvann?! Var till Bm igår inskrivning, men blir Ul imorgon pga för stor livmoder. Så antingen tvillingar eller längre i graviditeten. Men då borde jag känt rörelser så nu är man nojig och orolig och kan inte sova. Tur att man fick en tid så snabbt. Uppdaterar i morgon hur det går

Saga 2004Alwa 2007 Elle 2010
  • lupin84
    emilie84 skrev 2013-11-14 06:58:21 följande:
    Halva mitt inlägg försvann?! Var till Bm igår inskrivning, men blir Ul imorgon pga för stor livmoder. Så antingen tvillingar eller längre i graviditeten. Men då borde jag känt rörelser så nu är man nojig och orolig och kan inte sova. Tur att man fick en tid så snabbt. Uppdaterar i morgon hur det går
    Hjärta
    Theo 2009 Tim 2011 bebis maj 2014
  • ohbaby

Emelie: kände bm på din mage vid inskrivningen?

Hoppas det gick bra!

• emilie84

Allt gick bra endast en bebis :) en livlig liten krabat blev inte nån stor ändring på datumet heller från 23 till 22 :) Ja Bm kände för att både hon och jag tyckte jag var för stor. Men idag var jag på gyn och då gjordes en grundligare undersökning så allt var bra :)

Saga 2004 Alwa 2007 Elle 2010
  • lupin84
    emilie84 skrev 2013-11-15 10:23:24 följande:
    Allt gick bra endast en bebis :) en livlig liten krabat blev inte nån stor ändring på datumet heller från 23 till 22 :) Ja Bm kände för att både hon och jag tyckte jag var för stor. Men idag var jag på gyn och då gjordes en grundligare undersökning så allt var bra :)
    =) 
    Theo 2009 Tim 2011 bebis maj 2014
Svar på tråden BF Maj 2014