BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Nej det är bara vid speciella fall vi får göra tidigare ul. Vilket jag iof tycker att det är när man har så dålig koll men men.
KUB informerade hon om men man får bekosta det själv om man vill göra det. 1500-2000kr och det kommer vi inte göra.
Får vänta. Räknar med att bebisen kommer slutet på maj så hoppas jag att de flyttar bak mig till tidigare i maj på rul :)
Ohbaby, så gjordemin bm med. Tycker det är sjukt att de bara gissar sig till ett datum. Så jag tog saken i egna händer,tur va väl det för jag väntat tvillingar. Chock att få reda på det i v 18.
Ojdå! Ja, det skulle vara en chock:)
Är fortfarande osäker på om det är sparkar jag känner men ganska säker. Ska tillbaka om tre veckor och då ska jag ligga på om jag fortfarande tror jag har bf tidigare.
Hoppades hon skulle känna på magen för det gör de väl vid v 12? Så kanske hon kunde känna om jag var flera veckor längre gånget.
Sitter just nu och känner små sprattel. Blir mer och mer säker men jag kanske är bra på att inbilla mig. ;)
Jag känner med "fisksprattel", är i v9. Kom ihåg att jag kände tidigt med förra med och det också i v 9! Låter sjukt tidigt men det är definitivt inte tarmar. 1an och 2an kände jag nog i v12 resp v11 har jag för mig.
Oj, ja det var tidigt!
Jag kände i v 16 förra grav så jag tror inte jag känner så mycket tidigare denna.
Men jag låter tiden gå lite så får vi se sen:)
Kan vara kul att se när vi alla är beräknade att föda. Ska vi göra en bf - lista?