BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Bara jag som känner mig ogravid... är ändå i v 16?
men lupin84 är det ditt första barn du väntar
Har inte varit inne på ett tag. Men i måndags fick jag ett UL och bebisens hjärta slog men däremot var jag inte längre gången som jag trodde utan kortare! Fick ett nytt datum, 2 juni! Men jag vet inte om jag tror på det. ;) Ska på rul 20 dec så väntar tills dess. Stannar kvar i denna gruppen så länge, ifall det ändras igen. Hon fick nämligen lite olika mått så hon sa att det var svårt att avgöra. Men skönt att veta att den lever:)
Hej! Var flera veckor sedan jag skrev nåt! Eftersom jag haft äggstockscancer för fem år sen å på min senaste cancer kontroll då jag dessutom plussat några dagar innan så hittades vätska bakom livmodern! Då var jag i. Vecka 4 och inget syntes i livmodern! Två veckor senare syntes ett hjärta:) å jag fick en tid i vecka 11 för kontroll också! Då fick jag se bebis, 4 cm med armar och ben som var i rörelse! Svårt att förstå!!!:) i morgon går jag in i v.14(13+0) :) vill vänta med att berätta, de närmaste vet ju!!!! Är beräknad enligt barnmorskan 31 maj men jag tror det blir i juni efrer rul!!! Men vi får väl se:)