BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Nu är jag jätte nojig, men har inte känt rörelser än och är vecka 16+2. Och med tredje kände jag tidigare. Så då blir man ju orolig att något är galet. Och rul är inte förens 2/1 så långt tills dess. Så bara att hoppas att man känner rörelser snart! Hur är det för er?
Ja just det. När jag ändå är här och ni är så kunniga :D, så kan jag ju fråga er om ni vet om det är vanligt att barnet är långt nere i v.18?
Är nämligen ofta kissnödig och det har hänt att jag känt mig kissnödig direkt efter jag kissat och får kissa igen..*puh*..
Sen är jag ganska öm längst ner vid blygdbenet (som jag tror sitter där haha!) och speciellt när jag reser mig eller sätter mig ner. Sen om jag sitter still för länge så kan jag också bli öm. HAr ett par gånger känt som att det hugger till ett par gånger, inget ihållande men det har gjort ont en kort stund. Är det bebis som bökar eller kanske ligamenten som "knakar"?
*förvirrad och nojig förstföderska* ;)