• MissMf

Bf Juni 2014

Hej får jag oxå va med? :) plussade i dag!! :) ska läsa vad ni har pratat om :p

• MissMf
    EQ85 skrev 2013-10-07 14:17:25 följande:
    Vääääääääälkommen

Taaaack!! Dej känner jag igen iaf :p
  • MissMf

Nu har jag läst igenom allt :p plussade svagt igår o med cb i dag bild finns i bildtråden :p är i v.4, 3+2 enligt äl tester :p men vad ska man säga när man ringer bm? Frågar dom efter senaste mensen? För det stämmer inte över huvud taget på mej, hade senaste mensen 18 juli.. När ska man ringa? Tänkte nog vänta tills i mitten av nästa vecka, ska utomlands i helgen nämligen :p

• MissMf
    DevilsDaughter skrev 2013-10-07 15:45:47 följande:
    Miss Mf: Här är de ganska restriktiva med att det är sista mensen som gäller. Jag har stenkoll på min mens och ägglossning och vet exakt när min ägglossning stämde, och det stämmer inte när man räknar enligt sista mensen. Har alltid blivit irriterad över att de inte lyssnar på mig och ändå utgår efter sista mensen, så denna gången tänker jag "ljuga" och ändra min sista mens så att det blir rätt i förhållande till ägglossningen. Vill ha rätt datum från början.. 

Jag skulle ju va i typ v.12 om man går efter sista mensen o fick första positiva i går (testmoman) :p o fick 1-2 på cb i dag.. Här får alla göra kub o ul i v.12-13 sen tror jag jag läste o sen rul.. Vet ju exakt när jag hade pos på äl testerna oxå.. Ja man vill ju ha rätt datum.. :/
  • MissMf
    DevilsDaughter skrev 2013-10-07 16:00:19 följande:
    Missmf: Hur långt gången är du om du går efter ÄL-testerna? Va bra att få göra ett UL i v 12-13! Här gör man första och enda vid RUL, Gör man KUB här får man bara den billiga varianten, dvs bara blodprovet, det kallas inte KUB då, vet inte vad det kallas, men man gör bara blodprovsdelen på KUB. Ska du göra KUB?

Är i v.4, 3+2 om jag gå efter äl o fick gravid 1-2 på cb digital.. Ja det tror jag att jag ska göra, har inte diskuterat med sambon än, väntar på att han ska komma hem från jobbet o kramas med mej o titta på dom fina testerna!! :)
  • MissMf
    DevilsDaughter skrev 2013-10-07 16:25:32 följande:
    strumpan: Segt när man faktiskt anstränger sig för att va tyst! Det är ingen annan i lägenheten han hör då som har tror är du fast det inte är så? Missmf: Ja, då är det ett rejält hopp till 12 veckor. Då KAN de ju inte gå efter senaste mens! Va härligt det låter! Det är så nytt då alltså:) Då förstår jag att du inte hunnit fundera över KUB!  

Ja precis :/ ska man ringa jättefort eller kan man vänta en vecka. Vill passera bim ändå känns mer säkert då på nått sätt.. :p ja han kom nyss o sa att alla hade frågat honom varför han va så glad i dag :) sötnosen
  • MissMf

Är det någon som har haft ont i tänderna/ käken som symptom? Har så förbannat ont :(

• MissMf
    EQ85 skrev 2013-10-08 06:29:51 följande:

Dina tänder o tandkött blir känsliga som gravid. Kan va att tandhalsen är lite blottad.

Eller så trycker du ihop käkarna när du sover. Det kan göra ont efter

Det känns nästan som att jag har pressat tänder o de brukar jag inte göra.. Man ska kanske kosta på sej ett tandläkarbesök så att allt e tip top redan i början.. Kommer svida i plånboken dock.. :/ men men :)
  • MissMf
    mammasusan skrev 2013-10-09 06:34:32 följande:

Är ni varmare än vanligt? Nästan så jag känner mig febrig, supervarmt på nätterna är det. Är jag inte för varm så fryser jag ist, som att kroppen har svårt att reglera temperaturen...Vaknade vid 4-tiden av att jag var kissnödig, sen kunde jag inte somna om...

Jag fryser nästan fötterna av mej på kvällarna.. Får sova med strumpor sen vaknar jag mitt i natten o dör av värme.. :/ somnade innan 21 igår! Helt underbart! :) vaknade oxå supertidigt o va kissnödig men orkade verkligen inte gå upp..
Svar på tråden Bf Juni 2014