Bf Juni 2014
Okej konstigt.. Jaha ja jag har också problem med näsblod, är det bättre med saltlösningen då?
Ska oxå på fest i kväll o har köpt ett alkoholfritt som jag ska hälla över. Dock är jag tokförskyld så dricker nog inget alls o e bara där en kortis. Men om de bjuds på alkohol så kan du köra bil, ha uvi o gå på antibiotika. Smussel dricka va ju smart oxå. Men googla, finns massa trådar med bra tips om de :p finns nån underlivs katarr eller om det va kraftig svamp infektion när man åt stark antibiotika o inte fick dricka.. Lycka till :)
I vilken v är de bäst att göra vul? När ser man att det är en liten plutt där inne? :)
Ska ni andra göra KUB?
Ni som har haft små innan :p badkar eller tvättmaskin med inbyggd torktumlare? Vilket är bäst? Vi älskar vårat badkar men jag tycker att det kan va skönt med en tvättmaskin i stället så att jag inte behöver släpa ner plutten o tvätt+ tvättmedel ner för 3 trappor (utan hiss) ner till källaren.. Klarar man sej med tvättstuga i källaren, relativt lätt o få tid, eller e det bättre med dusch o tvättmaskin? :p
Vi bor oxå i en tvåa, med 2 katter.... Men vi ska spara till en bostadsrätt så nedräkningen pågår... :p o om man har tvättmaskin med inbyggd torktumlare så kan man ju ha skötbord ovanpå, får inte plats i badrummet med det om vi har badkar..