• MissMf

Bf Juni 2014

smålandsjänta skrev 2013-10-24 09:51:37 följande:
    Dayslikethis, vilken vecka är du i? Min aptit är med näst intill försvunnen. Dessutom är inget riktigt gott. Så trist. Däremot väldigt sugen på att äta typ broccoli, blomkål, morötter och grönsakssoppa. Haha! Det är jag aldrig annars. Så ska försöka laga det och se om aptiten ökar :)

Jag e oxå sugen på grönsaker. Morötter o broccoli o ärtor!! Mmmmm :p
  • MissMf
    Tulpanen89 skrev 2013-10-25 11:11:32 följande:
    Här i Östergötland gör dom vul hur som helst. Har fått se bebis 3 ggr redan och är i vecka 10. Första gången för att se hur långt jag va. Dock såg man inte hjärtat. Så bokades om 2 veckor senare. Fick se bebis igår fast jag inte bad om de. Har kissat blod så dom ville kolla en extra gång. Ska på ultraljud om 4 veckor igen. Känns skönt att man kan göra de när man är orolig eller blöder.

Jag vill oxå göra vul ju :p bor i Östergötland. Sa att jag trodde jag visste när jag hade haft äl eftersom att sista mensen va 18 juli.. Skulle inte ha sagt nått om äl då.. Har kub inbokat 5/12 så får väl snällt vänta tills dess..
  • MissMf

Vågar man äta smörgåstårta med tillverkningsdatum 13/10 o bäst före 13/11? :/ känns sådär.. Får gå o gömma mej på jobbet :p

• MissMf
    smålandsjänta skrev 2013-11-02 10:11:04 följande:

Idag går jag in i vecka 8! Det går fort fast ändå inte. Känns som man nyss plussade samtidigt som heliga vecka 12 känns som en eeeevighet till. Hur mår ni andra i vecka 8? Jag får ett extremt illamående speciellt när jag rör på mig, någon annan som känner igen sig?

Går oxå in i v.8 i dag :) är extremt trött :p har fått ett attack illamående 1-2 ggr men inte mer. O hoppas att de håller i sej :)
  • MissMf

Gick in i v.10 i dag men har noll symptom :/ allt har försvunnit. Magen va svullen innan o brösten ömmade som satan, känns nästan som att brösten har krympt lite...

• MissMf

Det är 0,5% alkohol i det alkoholfria vinet som jag hade tänkt smyga med mej till kvällens fest! är det okej? :/ det står ju alkoholfritt på den..

• MissMf
    LokesMammi skrev 2013-11-16 20:05:55 följande:

Ja det är ok! Går inte o få bort allt! Det är lika mkt alkohol som i kranvatten o i fil typ! Ingen fara alls! Jag dricker det själv! =)
    Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
    Tack, drack typ 2 små glas bara o sen cola :) kompisarna tyckte att mina bröst va enorma.. Bra push up bh svarade jag.. :p fick sjukt ont av håll in strumpbyxorna dock :( har som kraftig mensvärk nu :( ligger med vetekudden på magen o e deppig.. Blir lite orolig men de måste ju bara va växtvärk? O i morse va jag lite orolig för då kände jag nada :p det är ju bara för underbart o va gravid! ;p
  • MissMf
    bonden skrev 2013-11-18 15:19:04 följande:

Testa postafen som är receptfritt men va beredd på att bli trött.
    Läs på prostafen på fass. Har oxå hört att de e bra men de har tydligen uppdaterat texten om de så man ska inte ta de som gravid :/
  • MissMf

Gör man urinprov på inskrivningen? Ska dit om en timme o e gaaaaanska kissnödig.. Om jag ska hålla mej eller stå ut :p

Svar på tråden Bf Juni 2014