• MissMf

Bf Juni 2014

Vad vill bm veta när man ringer för inskrivning? :p

• MissMf

Jag är månadsanställd tills sista december. Så får försöka förlänga det tiiidigt i december o hålla graviditeten hemlig tills dess.. Om jag lyckas :/ kommer va i v. 12 i början av december o ska på ul den 5 dec :)

• MissMf

Jag behöver en ny jacka, ska man köpa en mamma jacka redan nu som man kan ha nu i sen höst o tidig vår, eller ska jag köpa en vanlig jacka? Några tips? :)

• MissMf

Började dagen med förkylning näsblod o halsont! :( vilka halstabletter far man ta? Hade bara zyx hemma o det gick inte bra enligt FASS' :(

• MissMf
    rosii skrev 2013-10-18 18:25:37 följande:

Någon annan som har låg återkommande feber? Jag har ingen förkylning men tempen går upp vissa dagar. Igår hade jag just över 38, brukar ligga på 37,2. Trodde jag skulle bli sjuk men jag mår bra idag :s jag vill som ha det förknippat med graviditeten eftersom jag fryser så fruktansvärt också.

Jag har runt 36 i vanliga fall o nu ligger jag runt 37-37,2 o har som frossa eller så blir jag tokvarm. Som att kroppen inte kan reglera ordentligt.
  • MissMf

Va på Apoteket nyss o fick bara äta läkerol o nån annan sort som va som läkerol :( har ju ont i halsen ju! :( o inget mentol i nässprayen :(

• MissMf
    Hallonmjölk skrev 2013-10-18 20:06:47 följande:
    vadå får man inte äta nåt med menthol?

Han sa att jag inte fick ha sånt renässans nässpray med mentol . Bara vanligt
  • MissMf
    Hallonmjölk skrev 2013-10-18 20:20:49 följande:
    jo men har aldrig hört att man inte kan äte halstabletter som gravid. va e de? 

Jo men inte nån halstablett med smärtstillande typ lökerol bara
  • MissMf
    strumpan123 skrev 2013-10-18 20:44:36 följande:

Har hört att strepsil utan smak går bra och nezeril nässpray. Googla
    Hade oxå fått fram de av Google men han på Apoteket sa att man inte fick ta de.. Nässpray vet jag inte då jag inte tål de i vanliga fall, får näsblod.. :/
Svar på tråden Bf Juni 2014