• MissMf

Bf Juni 2014

Usch är jättenervös :( ska åka bort med min familj i helgen, utan sambon.. Har nästan inga symptom o bim på lördag men plussade redan i söndags så är i 3+4 i dag. Känner mej inte gravid o tänk om jag börjar blöda på söndag åndå.. Eller börjar må illa? Eller att dom reflekterar över att jag hoppar vinet.. :/ många tankar såhär på kvällningen..

• MissMf
    Marieulrika1 skrev 2013-10-09 22:02:54 följande:
    Det kommer gå bra ska du se! :)
    Tack hoppas de! :) de flesta här inne verkar ju va lite oroliga för mf men vi får hoppas att de går vägen för oss alla :) jag kan bara inte tro att jag är gravid än! Det tog sej på första försöket (hata mej inte ni som har försökt länge) så vi blev rätt så förvånade.. För både min o sambons föräldrar tog de ca 3 år innan det blev barn så trodde att det skulle ta lite längre tid om man säger så :p
  • MissMf

Vi fick nya jobbkläder i går som inte satt bra alls.. Satt redan ganska tajt över magen så de kommer att synas med en gång känns det som.. O jag e bara månadsanställd tills den sista december. Har 2 gravida på mitt jobb nu o den ena gick hem i v. 20-22 tror jag o den andra i v. 27.. Vi har mycket stress o väldigt tunga lyft hos vissa vårdtagare. Jobbar inom hemtjänsten.

• MissMf
    EQ85 skrev 2013-10-10 09:34:51 följande:
    Mitt sätt att inte rtänka på.mf är "dagens positiva" qtt lyfta fram det härliga roliga med qtt vara gravid. Eeller ngt annat som.gör en glad

Det va bra! Mitta dagens positiva är att testet va lite starkare i dag :)
  • MissMf
    bonden skrev 2013-10-10 17:08:18 följande:
    Han var självklart med när vi väntade dottern som är vårt första barn.
    Nu kommer jag nog gå själv på allt utom ultraljudet för han kommer vara hemma med dottern. Ultraljudet vill han förstås inte missa dock men blodprov och urinprov osv. är ju inte så spännande Skrattande
    Min sambo vill följa med på allt men kan bli så svårt o ordna med jobbet då vi måste ha kvällstider för han slutar sent.. :/ men de löser sej säkert :)
  • MissMf
    Skattkistan skrev 2013-10-12 09:57:43 följande:

Äckel-varning på denna frågan. Men är det någon mer som är konstant dålig i magen sen ni blev gravida? Jag springer på toa mest hela tiden o jag som vanligtvis brukar vara hård....

Min har blivit tvärt om..
  • MissMf
    Zazz82 skrev 2013-10-13 08:12:29 följande:

Hur långt gånget är alla? Jag är i vecka 7 idag.. Ni pratar foglossning, och då tänker jag om ni ska ha i Juni!! Redan?? Kram

V.5 i dag :) 4+1
  • MissMf
    rosii skrev 2013-10-13 10:18:29 följande:

Jag har ingen facebook så jag hänger kvar här :)
    Jag hänger oxå kvar. Vill inte att nått ska råka komma upp på fb..
  • MissMf
    rosii skrev 2013-10-13 10:25:45 följande:

Grattis & välkommen! Jag är också ung, född 89. :) vet du när du hade sista mens?
    Oxå 89a :) sambon med :p
Svar på tråden Bf Juni 2014