• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Frozen
    strumpan123 skrev 2013-10-13 15:35:27 följande:
    i aftonbladet står det så
    Jag kan inte se nånstans att det står i tolfte veckan, kan de ha tagit bort det nu när det är så uppenbart fel, kanske tom aftonbladet rättar sina fel
  • Zwoom
    Vad är värst?

Att må illa och kan spy eller Att må illa men kan inte spy utan spyrorna känns långt upp i halsen hela tiden  

My family makes me the happiest mom / wife
  • Frozen
    Zwoom skrev 2013-10-13 15:55:04 följande:
    Vad är värst?

Att må illa och kan spy eller Att må illa men kan inte spy utan spyrorna känns långt upp i halsen hela tiden  

Jag hade gärna spytt om jag visste att det hjälpte Men det illamående jag har tror jag inte skulle försvinna bara för att jag spyr tyvärr. 
  • strumpan123
    Frozen skrev 2013-10-13 15:52:09 följande:
    Jag kan inte se nånstans att det står i tolfte veckan, kan de ha tagit bort det nu när det är så uppenbart fel, kanske tom aftonbladet rättar sina fel
    hehe ja dom har visst tagit bort den meningen : P det gick fort
  • strumpan123
    Men inte just nu dock, jag har mått som skit de första veckorna, jag hoppas det går över snart, säger Carolina Gynning.

så hon är kanske inte så långt gånget. Roligt med en kändis som vågar berätta tidigt
  • Lillium
    Zwoom skrev 2013-10-13 15:50:08 följande:

DÅ är vi exat lika långt gången

Kul! Jobbigt att du mår så illa. Jag mår också illa men det är inte så att jag vill spy. Det är bara ett konstant illamående som inte ökar eller minskar. Har mycket växtvärk också men det tycker jag känns tryggt, bra att det händer saker där nere Glad

• Zwoom

Mitt illamående sitter från morgon tills jag somnar...Och känns som värk i magen som magen är körig...

My family makes me the happiest mom / wife
  • Lillium

Haha jag är helt konstig i magen också. Så fort jag har ätit så får jag världens värk och magen blir som en ballong. Ser ut som jag är i fjärde månaden ju.

• streaman

Lillium: jag känner precis likadant. Är rädd att jag äter för mycket och att det är därför. Av någon anledning så har jag nästan fördubblat mina portioner... känner mig nästan bottenlös men sedan helt sprängfull. Jättekonstigt, är i vecka 5 men måste snart ta fram gravidbyxorna!

• kakabus
    honey1 skrev 2013-10-13 14:41:10 följande:
    Vad är det för FB grupp ni pratar om? :)

Jag fick jätteont i magen igår. Kramp, som om det var magkatarr fast nere i "tjejmagen", i flera timmar tills jag somnade. Kändes som om det var förstoppning, men det kan inte det ha varit. Kommer ihåg att jag kände den känslan på förlossningen när jag hade blivit igångsatt med dropp, det liksom spände i magen jätte mycket samtidigt som det var mensvärk. Typ värkar fast det höll i sig kändes det som. Tror ni det kan vara missfall på g? Idag mår jag dock bra, ovanligt bra då jag har mått illa varje morgon jag vaknat förutom idag.

Inboxa ditt namn på och vad du har för profilbild på facebook så lägger jag till dig som vän och sen i en hemlig grupp - junimammor 2014.