• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • lenasrikard

hej  har inte berättat för något än då jag fick redan på i lördagsmorse att jag var gravid är 4+4 så jag väntar till ul

• Tizi

[quote=71373479][quote-nick]honey1 skrev 2013-10-13 21:51:29 följande:[/quote-nick

Tror ni på skrocken att andra barnet kommer tidigare?[/quote]

Min första kom 7 dagar innan bf och min andra 12 dagar efter bf så för mig stämde det icke! Får se hur det blir nu med trean!!

• Maldita

Hej, Får jag hoppa in här? Jag och min sambo har efter många års längtan och väntan fått plus på igår, idag är vi i vecka 4.

• Maldita

Hej, Får jag hoppa in här? Jag och min sambo har efter många års längtan och väntan fått plus på igår, idag är vi i vecka 4.

• Maldita

Jag kan tyvärr inte bli gravid, min stora sorg som har vänts till min stora lycka då en vän till mig, en fantastisk människa, hjälper oss som surrogatmamma. Hon har själv lidit av barnlöshet tidigare i ett förhållande med ivf och kämpande. Idag har hon fyra underbara egna ungar och hennes familj är komplett. Glädjen och tacksamheten är stor, efter att hon vänt sig till oss och vill hjälpa.

• Maldita

Hoppas att jag får vara med här, trots vår speciella väg till barn. Vill så gärna prata med fler, till släkt och vänner är vi tysta än så länge. Vår baby är beräknad till 22 juni. :)

• streaman
    honey1 skrev 2013-10-13 21:51:29 följande:
    Det blev så väldigt många som jag behövde skriva med i början, så folk tyckte att slippa "bläddra" i tråden förbi alla BF-datum.

Jag har bara ont i ena bröstet, och mitt illamående har lugnat ner sig lite.. Går in i vecka 8 imorgon :D
    Tror ni på skrocken att andra barnet kommer tidigare?

ha ha ha, det stämde då inte för mig iaf. Första barnet var tre veckor tidigt och det andra nästan tre veckor sent!
  • DevilsDaughter

Tize: För mig blev det likadant! Ettan kom 5 dagar innan BF och tvåan kom 14 dagar efter BF. Trean kom inte alls, blev igångsatt 3 veckor efter BF pga att det inte fanns nåt fostervatten kvar! Vill inte ens tänka på när fyran kommer!

• rosii
    Maldita skrev 2013-10-14 07:46:21 följande:
    Hoppas att jag får vara med här, trots vår speciella väg till barn. Vill så gärna prata med fler, till släkt och vänner är vi tysta än så länge. Vår baby är beräknad till 22 juni. :)

Självklart får du vara med & grattis :)