• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • linaochliten

6+6 idag och ett svagt test, tror de har blivit svagare till och med. Imorgon ska jag göra ett digitalt och hoppas på 3+. Annars tror jag att det är kört igen. FAN, det känns inte bra det här. Vet inte var jag ska ta vägen om det blir MA igen

• EQ85

Hur ser det ut?

linaochliten skrev 2013-10-21 17:47:22 följande:
    6+6 idag och ett svagt test, tror de har blivit svagare till och med. Imorgon ska jag göra ett digitalt och hoppas på 3+. Annars tror jag att det är kört igen. FAN, det känns inte bra det här. Vet inte var jag ska ta vägen om det blir MA igen

• claire

Hej alla. 
    Fick i morse reda på att jag är gravid.
    Vilken chock för mig och min sambo även om vi (framför allt jag) varit sugen på barn rätt länge nu,^Sambon oroar sig över ekonomin vilket jag inte alls kan relatera till. Han har fast jobb och jag är projektanställd.. han vill dock plugga vilket han är rädd att han inte kan göra nu.

Vi har inte riktigt pratat ut om hur vi ska göra, men förmodligen behåller vi,

Och jag är så SJUKT dålig på att hålla hemlisar så jag bara måste hitta ett forum att få prata i:)

Så.. enligt beräkningar här på fl och andra sajter så har jag Bf ca 23 juni och är i vecka 6 nu.
    26 år gammal är jag också.

Nu vet ni det:) 

• Cakes

Välkommen Claire!

Jag är i vecka 7, så lite före dig! Är också 26 men kommer att hinna fylla 27 innan bebisen kommer.

Jag tror att den ekonomiska frågan alltid kommer att kännas som en liten stress. Men samtidigt, har man hyfsad inkomst så klarar man sig tror jag. Sen så kanske man får prioritera bort vissa saker som kostar, men det får det vara värt :)

• strumpan123
    linaochliten skrev 2013-10-21 17:47:22 följande:
    hoppas det blir starkare! usch det är hemskt med MA. kram
  • rosii

Nä fy vad jag har börjat må illa först nu i v 8. Kräks iaf inte. Förstår inte hur jag ska kunna jobba med detta illamående, hur orkar ni?