• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Thka
    lilsis skrev 2013-10-21 20:41:28 följande:
    Grattis och välkommen!!
    Tack! Känns så underbart att äntligen få ett positivt test! Nu känns världen lite lättare :) Enligt clearblues grav. test är jag i vecka 4-5 men ska på hälsokontroll på torsdag så då hoppas jag få lite klarhet i saker :) Hur långt gångna är ni andra??
  • Pepsikatten

Hej!

Jag har plussat svagt i två dagar nu så jag hoppas det är på riktigt denna gången!

BF kommer bli kring 30e Juni - 1a Juli. Kan jag hänga med här hos er?

Jag är 32 år, bor i Skara och har en son på snart 4 år.

• rosii

Välkomna alla ny plussade! :)

Mammamumin, vad skönt att kunna vara ledig då med illamående! Jag jobbar natt så medans kunderna sover kan jag ligga & slappa, men inte kul annars att arbeta med en utåtagerande där du ska vara samlad & lugn, inte visa svaghet. & vara illamående, hooa då vill jag bara hem.

• rosii

Jag är så rädd när magen börjar visas. Jag ska behöva gömma magen på jobbet när man eg bara vill visa upp. Jobbar med utåtagerande där fokus kommer hamna på magen om det blir en pressad situation. Bara stressen över dom tankarna gör mig orolig. :( usch det är så mkt negativ energi på jobbet också där man inte kan lita på nån. Jag får väl vara glad att jag faktiskt har en fast tjänst iaf.

• Nummelin89

hej alla :)
    Jag plussade i torsdags (bf  i början av Juni) :D  Det blir andra barnet, har en dotter på 5 månader  :)

• EQ85

Du skq bli.placerad.på en annan arbetsuppgift o kan de inte ordna det sp.blir du sjukskriven.

rosii skrev 2013-10-21 22:43:25 följande:
    Jag är så rädd när magen börjar visas. Jag ska behöva gömma magen på jobbet när man eg bara vill visa upp. Jobbar med utåtagerande där fokus kommer hamna på magen om det blir en pressad situation. Bara stressen över dom tankarna gör mig orolig. :( usch det är så mkt negativ energi på jobbet också där man inte kan lita på nån. Jag får väl vara glad att jag faktiskt har en fast tjänst iaf.

• strumpan123
    linaochliten skrev 2013-10-22 07:20:44 följande:
    det digitala testet visade 1-2 veckor, och jag borde vara i v 7+0. Det är nog kört
    usch jag hoppas inte :(  Ska du försöka få komma in och kolla? Stor kram
  • Cakes

Isabelle 14: Vilket sammanträffande! :) Vilken BM ska du ha? Vi ska ha den i Partille (de verkar superbra) och ska dit första gången på torsdag. Ska bli så spännande!