• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Cakes

Haha, by the way - jag som alltid ätit en god och nyttig frukost får just nu bara i mig rostmackor med smör på (kanterna får jag ta bort) och ett glas kall oboy! Det är det enda jag är sugen på (och får behålla) på morgonen! Skumt det här hur kosthållningen förändras utan att det egentligen är "medvetet"! Saknar dock min yoghurt med äpplen och frön ;)

• Isabelle14

Cakes: Ja vad roligt! Vi med, ska till Helene Lantz i morgon på inskrivning. Tror jag är i v 4+3 :) Du?  

• Zwoom

Hej!

Hoppas ni alla mår bra...Har inte skrivit här inne på ett tag nu pga jag legat inne ett tag på sjukan som vissa av er säkert läst på face book...

Blir så kass i buken av medecinerna vilket inte är så skoj speciellt inte i morse när jag spydde som en kalv och samtidigt fick hålla tätt bakdelen pga tabletterna
    Skäms så mycket för att skita ner mig när man kräks

kl 11:15 skall jag till min gynläkare och få förhoppningsvis få se en liten "böna" på VUL med ett tickande hjärta nu trots alla jäkla tabletter och skit man fått proppa i sig.

Har rasat ner 4 kg på 1 vecka men tydligen ingen fara        

My family makes me the happiest mom / wife
  • claire

Hej igen allla.

Jag är lite försiktig med det här att skriva jättemycket. Jag och sambon är fortfarande skraja. .Mest han. Klassikern att "nu är livet slut" och "hur ska det gå" rullar genom hans huvud och det är lie tråkigt. Han kommer väl komma på bättre tankar men just nu är det jobbigt. Livet i mig finns ju redan.

Hur har era reagerat? 

• Tulpanen89
    claire skrev 2013-10-22 10:12:56 följande:

Hej igen allla.

Jag är lite försiktig med det här att skriva jättemycket. Jag och sambon är fortfarande skraja. .Mest han. Klassikern att "nu är livet slut" och "hur ska det gå" rullar genom hans huvud och det är lie tråkigt. Han kommer väl komma på bättre tankar men just nu är det jobbigt. Livet i mig finns ju redan.

Hur har era reagerat? 

Va det en planerad graviditet så ska du se att han snart är glad :)

Jag och min "sambo" blev gravida trots skydd och jag vågade knappt berätta för han är typen som ALDRIG ville ha egna barn.

Har själv barn som han är väldig duktig med. Men egna barn va big NO NO!

Efter 3 veckor vågade jag ta mig mod. Berättade att jag va gravid och jag är en som som vägrar abort.

I en hel dag va han sur, arg och allt möjligt.

Han till oh med försökte övertala mig till abort annars skulle han dra sa han.

Jag sa Hejdå!

Två dagar senare kröp han tillbaka och sa

Jag stannar hos dig med vårt barn :)

Jag tror han innerst inne är lite besviken men han visar de inte. Längtar till KUB om 4 veckor. Då ska han få se sitt första barn :)

Jag tror att den dagen kommer han förstå vad som verkligen händer.

Livet tar inte slut. När jag fick barn, då började mitt liv. :) good luck :)
  • Cakes

Isabell14: haha, vi ska också till henne fast på torsdag! Världen är allt bra liten :) Då ses vi säkert i föräldragruppen sen! Jag är nog i 6+4, om jag har räknat rätt :)

• lilsis

För min sambo är det fjärde barnet så inte så spännande ;) Men han vill nog att det är en tjej, pratar om lillasyster :p

• Kiwilibe

Hej hej!:) ännu en blivande junimamma här:) (om allt går dom det ska) BF är 26 juni så jag är väl i vecka 5 så antar jag(lite krångligt det där) Det är vårt första barn och vi bor i Lerum:)

• jenni81

Hundtok: Här verkar det som att det är obligatoriskt att gå på! Jaja nu har jag varit där så dom passade på att kolla mitt hb när vi var där! Har varit så fruktansvärt yr, men de såg bra ut

• lillastorafamiljen

Vad roligt att vi blir flera!!

Idag har jag varit på mitt inskrivningssamtal ???? så roligt! Allt känns så mkt verkligare! Och om 2 veckor ska vi få se den lilla i magen ????

Tänkte nog ansluta mig till Facebook gruppen. Vem var det man skulle skriva till då??