• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • strumpan123

Jag räknar inte från sista mens då min cykel är oregelbunden jag räknar från den dagen jag tror jag hade äl och den dagen vi hade sex enda gången på 3 månader :P så - någon dag kanske jag är men är säker.
    Min doktor höll fullt med mina beräkningar vilket är skönt annars brukar dom vara envisa med att räkna från mensen fram till man kan mäta bättre 

• Tizi

Jag är 28 och min man 34. Detta blir vårt tredje mirakel! :)

• Lotta 84

Förresten! Jag har ju testat sea-band mot illamåendet, och jag tycker att de har funkat. Det har inte försvunnit helt men har blivit betydligt bättre. ????????

• linaochliten
    strumpan123 skrev 2013-10-22 07:36:18 följande:
    usch jag hoppas inte :(  Ska du försöka få komma in och kolla? Stor kram
    Jag ringde imorse och ska få komma in på torsdag. Egentligen skulle jag ha gjort VUL om en vecka men jag står inte ut i ovissheten så länge... Barnmorskan som jag pratade med sa att det kan vara så att graviditeten har avstannat, att det har fäst på fel ställe eller bara vara så att man veckoindikatorn på testet har fel och att allt är bra. Jag hoppas såklart på det sista men tror på det första och jag orkar inte vänta en hel vecka med att se. Det äter upp mig att inte veta, att undra. Är något galet så behöver jag kunna se framåt på nya försök och är det ok så vill jag inte behöva oroa mig i onödan.

• micha123
    MissMf skrev 2013-10-22 15:43:56 följande:

Vi bor oxå i en tvåa, med 2 katter.... Men vi ska spara till en bostadsrätt så nedräkningen pågår... :p o om man har tvättmaskin med inbyggd torktumlare så kan man ju ha skötbord ovanpå, får inte plats i badrummet med det om vi har badkar..

Haha! Vi bor också i en tvåa med två katter!! :D
  • LokesMammi

Vi bor i en trea på 88kvm. Stort, men ändå för litet! =) Måste rensa här hemma! =)

Sambon är 33 o jag kommer o vara 33 när barnet kommer!  

Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
  • strumpan123
    linaochliten skrev 2013-10-22 17:48:28 följande:
    Jag ringde imorse och ska få komma in på torsdag. Egentligen skulle jag ha gjort VUL om en vecka men jag står inte ut i ovissheten så länge... Barnmorskan som jag pratade med sa att det kan vara så att graviditeten har avstannat, att det har fäst på fel ställe eller bara vara så att man veckoindikatorn på testet har fel och att allt är bra. Jag hoppas såklart på det sista men tror på det första och jag orkar inte vänta en hel vecka med att se. Det äter upp mig att inte veta, att undra. Är något galet så behöver jag kunna se framåt på nya försök och är det ok så vill jag inte behöva oroa mig i onödan.

Vad skönt att du får komma in och kolla, nej varenda dag är ju plågsam när man väntar på att få se om det är okej.
    Har suttit i den sitsen då det har varit MA så jag förstår!
    Hoppas allt är bra där inne!