• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • MissMf

Vågar man äta smörgåstårta med tillverkningsdatum 13/10 o bäst före 13/11? :/ känns sådär.. Får gå o gömma mej på jobbet :p

• Geléhallon89
    Zwoom skrev 2013-10-31 09:04:46 följande:

Får man ta kort med mobilen?
    Jg skulle ju så gärna vilja ha bild ju.

Lycka till imorgon med ditt VUL   
    Ja :)  jag har alltid min mobil på flygplansläge på sjukhuset men kameran funkar ju endå så den stör inte apparater o så iaf :)  fråga nästa gång om det är okej vilket de borde vara :) Tack :) 
    Vincent 080622 <3
  • strumpan123
    ZandraClaesson skrev 2013-10-31 08:13:37 följande:
    jag ska på vul imorgon o vill ha bild, kan han inte skriva ut en så ska jag be om att han "fryser" bilden så jag kan ta kort med mobilen :)
    Vincent 080622 <3

Så kom jag på att jag skulle ha gjort fast flera timmar efter kom den iden...för han frös bilden när vi gick till andra rummet vid hans skrivbord men jag hade så bråttom å klä på mig och ville höra vad grabbarna snackade om :p å där var bilden på skärmen heela tiden hehe Nästa gång skulle jag få en bild sa han :) om 10 dagar. 3 veckor är en lååååång tid när man väntar på nåt
  • Frozen

Ni med trög mage, vad äter ni för att få igång den? Katrinplommon? Kanske dum fråga men var hittar man det förutom i barnmatsburkar, finns det konserverade, torkade eller färska på an vanlig Icabutik?

Hallonmjölk, va kul att du äntligen fick ett vul och grattis till ett tickande hjärta!

• Lotta 84
    Frozen skrev 2013-10-31 14:39:04 följande:

Ni med trög mage, vad äter ni för att få igång den? Katrinplommon? Kanske dum fråga men var hittar man det förutom i barnmatsburkar, finns det konserverade, torkade eller färska på an vanlig Icabutik?

Hallonmjölk, va kul att du äntligen fick ett vul smile1.gif och grattis till ett tickande hjärta!

Du hittar katrinplommon på samma hylla som du hittar russin. :)
  • Tizi

Har ni berättat för omgivningen att ni är gravida än? Vilken vecka isf?

Jag ska ju göra ul om en vecka i v 9 (8+5) och OM allt ser bra ut då tänkte vi kanske berätta för barnen och våra föräldrar när jag går in i v10. Det finns ju då en stor risk att det läcker på dagis osv vilket jag helst inte vill eftersom jag börjar söka jobb nu med examen runt hörnet och inte vill att det ska påverka mina chanser. Det kan ju fortfarande inte gå vägen med graviditeten menar jag och då vill jag inte berätta förrän efter rul för ev arbetsgivare. Hur tänker ni kring det?

• Frozen
    Lotta 84 skrev 2013-10-31 15:38:37 följande:
    Du hittar katrinplommon på samma hylla som du hittar russin. :)
    Found them Tips på hur man kan äta dem om man inte älskar att äta dem som de är rakt upp och ner?
  • strumpan123
    Frozen skrev 2013-10-31 16:57:20 följande:
    Found them Tips på hur man kan äta dem om man inte älskar att äta dem som de är rakt upp och ner?
    man kan äta dom med musli, havregrynsgröt, eller kanske blandat med lite olika nötter
  • strumpan123

brukade klippa ner lite såna i musli och gröt förut så det blev mindre bitar. inte heller så jätteförtjust i dom