• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Sessan4
    EMTP skrev 2014-01-03 11:32:20 följande:

Nej, det känns helt okej. :) Är glad att vi fick veta. Det är ju vad det är liksom. :) Nu längtar jag bara efter att få träffa den lille. Ja, inte NU då, men 24 maj blir alldeles lagom. Har gått halvtid imorgon. :)
    Grattis grattis!! Jag vill oxå på ul snart! Känns som en evighet dit.
  • Frozen

Allt såg fint ut på rul idag och vi väntar en liten tjej Skulle haft rul den 15/1 men eftersom det dök upp annat då blev vi tvungna att ringa och boka om och fick då en tid dagen efter. 

• DevilsDaughter

Frozen: va kul att få tidigar! Hur långt har du gått? Grattis till flicka och lyckat RUL!! Hade ni gissat på flicka?

• Frozen

V18+2 idag, ja, det blev ju lite hastigt ändrat och fanns inte så många tider att välja på så dagen efter fick det bli. Jag hade nog gissat på flicka, sambon på kille, mest kanske för att det var önsketänkande från hans sida  

• regnbågsbaby

Vi är i vecka 18+0 idag och bebisen sparkar på som attan i magen, väldigt mysigt! BF 5 Juni.

♥Love och Stoffe och Sagogrynet ♥
  • Frozen
    DevilsDaughter skrev 2014-01-03 17:14:39 följande:
    Frozen: A, men då var det ju lagom med denna nya tiden du fick eftersom du gått så långt! Har ni barn sen innan?
    Ja, de tyckte ju egentligen att mitt förra datum låg lite väl sent och ville helst inte flytta det ännu längre fram utan tyckte i så fall att det var bättre idag tidsmässigt. 
    Vi har en dotter som nyss fyllt 3 år, så det finns ju mycket kläder som annars inte skulle ärvas vidare  
  • DevilsDaughter

När går man förresten in i andra trimestern? Fjärde barnet nu och det här med trimestrar är fortfarande ett mysterium för mig, hehe.

• rosii

Frozen, grattis till ett lyckat rul! Vad kul med en tjej till. Har ni hunnit bolla namn än?

Regnbågsbaby, jag har bf 6 juni går in i v 19 imorgon :) här sparkas det för fullt, även min man har fått känna första gången i veckan men kan inte låta bli att tycka att det är obehagligt med fosterrörelse, haha